גם מישלין מציגה (שוב): צמיג שאינו זקוק לאוויר
יצרניות צמיגים משתעשעות כבר שני עשורים עם אפשרות לייצור צמיג שאינו זקוק לאוויר כדי לספק את התכונות הנדרשות ממנו. כעת עושה זאת - שוב - מישלין
ראש בראש בבוץ ועל אספלט - צמיגי כביש נגד צמיגי שטח
סקר קובע: הנהג הישראלי מזלזל בצמיגים
לפני ארבע שנים: הנקוק מציגה צמיג ללא אוויר
למרות יתרונות משמעותיים ופיתוחים קודמים, הצמיג-ללא-אוויר לא הבשיל לייצור סדרתי בכלי רכב פרטיים, והשימוש בו נעשה בעיקר בכלי רכב תעשייתיים. לדברי מישלין, ההתקדמות בתחום הנדסת החומרים ושיתוף הפעולה עם ג'נרל מוטורס, במסגרתו יותקן הדור החדש של הצמיגים על צי של שברולט בולט EV שיצאו לסדרה ארוכה של ניסויי נהיגה בכבישים ציבוריים, עשוי לסייע לטכנולוגיה להבשיל לייצור סדרתי.
לדברי מישלין, כ-200 מיליון צמיגים, כ-20% מאלה בהם נעשה שימוש כיום, נזרקים מדי שנה הרבה לפני שהם מסיימים את מחזור חייהם, חלקם בגלל תקרים וחלקם בגלל אי שמירה על לחץ אוויר תקין שגורם לשחיקה מוגברת ואף פיצוץ הצמיג במצבי קיצון. היעדר אוויר הופך את הצמיג החדש לעמיד משמעותית, דבר מהווה יתרון הן מבחינה בטיחותית (למשל תקר באמצע נסיעה בכביש מהיר), מבחינה כלכלית (אורך חיים גדול יותר), מבחינת נוחות (בהיעדר צורך למילוי אוויר) ולא פחות חשוב - שיפור באיכות הסביבה על ידי הפחתת צריכת הצמיגים העולמית.
כדאי להזכיר כי לפני ארבע שנים חשפה גם יצרנית הצמיגים הדרום קוריאנית הנקוק צמיג עם רעיון דומה תחת השם "iFlex". היצרנית דיווחה כי הצמיג הציע מבנה ייחודי שמאפשר לשאת את משקל המכונית ללא אוויר, עבר ניסויים לבדיקת עמידותו, מידת הנוקשות והיציבות שהוא מספק, לרבות אחיזת כביש תחת עומס ובמהירות גבוהה (130 קמ"ש). גם בהנקוק בחנו את הצמיג כשהוא מותקן על מכונית חשמלית.