קבלו הצצה ראשונה להונדה CR-V חדש
רכב הפנאי החדש של הונדה עלה על כבישי ישראל, ימים ספורים לפני תחילת השיווק הרשמי. יצויד ביחידת הנעה מודרנית, הנעה כפולה, אפשרות לשבעה מושבים ומערכות בטיחות מתקדמות. וגם: תג מחיר גבוה מ-200 אלף שקל. קבלו הצצה ראשונה לגרסה המקומית
ה-CR-V ישווק כאן רק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 193 כ"ס ו-24.7 קג"מ, ומשודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה-קבועה. הגרסה ההיברידית לא תשווק כאן מכיוון שאינה נהנית מהטבת מיסוי שהיתה הופכת את מחירה לאטרקטיבי. בהשוואה ל-CR-V היוצא (2.0 ליטר בנזין, 155 כ"ס, תיבת חמישה הילוכים אוטומטית) השיפור בביצועים משמעותי. זינוק ל-100 קמ"ש אורך 10 שניות (2.3 שניות פחות), מהירות מרבית עומדת על 199 קמ"ש (17 קמ"ש יותר).
הדגם החדש אמנם קצר בחצי ס"מ (460 ס"מ), בעל גובה דומה (169 ס"מ), אך רחב ב-3.5 ס"מ (185.5 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים ארוך ב-3 ס"מ (266 ס"מ). תכנון מחדש של תא הנוסעים אמור להעניק לנוסעים מרחב מחיה נדיב יותר, ולדברי הונדה גדל מרווח הרגליים ליושבים מאחור ב-5 ס"מ. לראשונה בהיסטוריה של הדגם, צמד מושבים בשורה שלישית הופכת אותו לרכב שבעה נוסעים. למושבי השורה השנייה כיוון למרחק, ובכך עשוי המקום מאחור לגדול משמעותית. נפח תא המטען נותר כמעט ללא שינוי (561 ליטר עם שורה שלישית מקופלת, 28 ליטר פחות מהדגם היוצא) וכשהיא בשימוש נותר נפח צנוע של 150 ליטר בלבד.
ה-CR-V מבוסס על פלטפורמת הסיוויק העדכנית, עם מרכב קשיח מבעבר, מיתלים בתצורה דומה (מקפרסון מלפנים, רב-חיבורי מאחור) שתוכננו מחדש וההגה שכויל בהתאם. כל אלה במטרה לשפר את התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה - כך הונדה. מרווח הגחון גדל ב-4.3 ס"מ (20.8) ומערכת ההנעה הכפולה מהירה יותר בהעברת הכוח לאחור, אמורים לשפר את יכולת השטח המוגבלת של הדגם היוצא.
היבואנית עוד לא פרסמה את המפרט המלא, אבל הרכב שבתמונות כולל מסך מגע ("7) עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, לוח מחוונים דיגיטאלי בחלקו וגימורים דמויי עץ. במפתיע, למרות תג המחיר הגבוה יחסית, מושבי הבד מתכווננים ידנית ואין חלון שמש. אבזור הבטיחות מקיף וכולל מערכות שלא הוצעו בדגם הקודם לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.