שתף קטע נבחר
 

אלפין מוסיפה S - ומחזקת את ה-A110

חטיבת מכוניות הספורט של רנו מציגה גרסת קצה למכונית הספורט הצרפתית, עם הבטחה לביצועים והתנהגות כביש משופרים

שנתיים לאחר שחטיבת מכוניות הספורט של רנו חזרה לכבישי אירופה, חושפת אלפין גרסה מחוזקת ל-A110 שתכונה S. לפני כשבוע חשפנו אמנם כי קרסו היבואנית תשווק את אלפין בישראל במהלך השנה הבאה, אך עדיין לא ברור האם תוצע גם גרסה זו.

 

אלפין A110S ()
מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין של ה-A110S מקבל לחץ גדישה גבוה יותר (ב-0.4 באר) מה-A110 הרגילה, ובכך ניתן להגדיל את ההספק המרבי ל-292 כ"ס (40 כ"ס יותר). מלבד זאת, לדברי אלפין נמתח ב-S שיא המומנט על-פני רצועת סל"ד רחבה יותר (מ-2,000 עד 6,400 סל"ד), ובכך הופך המנוע לקל יותר לניצול מיטבי. המשך שרשרת ההנעה נותר ללא שינוי - תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה אחורית. הביצועים שופרו במעט - 4.4 שניות ל-100 קמ"ש (עשירית שניה פחות), ו-260 קמ"ש מרביים.


אלפין A110S ()
אלפין ביצעה שינויים למערכת המיתלים עם קפיצים ובולמי זעזועים קשיחים ב-50% ומוטות מייצבים עבים יותר (קשיחים ב-100%) המנמיכים קלות את המרכב (בכחצי ס"מ) ומשפרים את התחושה וההתנהגות בעיקר במהירויות גבוהות ללא פגיעה משמעותית בנוחות הנסיעה - כך אלפין. בלמי ברמבו גדולים יותר (320 מ"מ מלפנים ומאחור) שמוצעים כאופציה בגרסה הרגילה הם ציוד תקני ב-S. שינויים נוספים: בקרות היציבות והמשיכה כוילו מחדש ולצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S יש תרכובת חדשה.


אלפין A110S ()
 

מבחינה ויזואלית השינויים צנועים יותר. חישוקים מושחרים בעיצוב שונה, צבע אפור-מט למרכב וגג קרבון שמוצע כאופציה. הקאליפרים בכתום וכך גם תפרי ריפודי ודיפוני העור בתא הנוסעים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים