זה רשמי: הונדה CR-V חדש, החל מ-213 אלף שקל
יבואנית הונדה מתחילה לשווק CR-V חדש עם יחידת הנעה מודרנית, מערכות בטיחות מתקדמות ולראשונה עם אופציה לשבעה מקומות ישיבה. המחיר התייקר משמעותית לעומת הדגם היוצא
ה-CR-V יוצע ברמת אבזור אחת הכוללת מסך מגע בגודל "7 עם צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית וזיהוי תמרורים.
בישראל הוא יוצע רק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר, אך לא עם יחידה היברידית שמוצעת באירופה וצפויה להיות שם הפופולארית ביותר לדגם. המנוע מפיק 193 כ"ס ו-24.8 קג"מ וישודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה-קבועה. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כ-10 שניות והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש (2.3 שניות פחות ו-18 קמ"ש יותר מהדגם היוצא). צריכת הדלק הרשמית עומדת על 14 ק"מ לליטר.
כבסיס משמשת פלטפורמת הסיוויק העדכנית, עם מרכב קשיח מבעבר, מיתלים בתצורה דומה (מקפרסון מלפנים, רב-חיבורי מאחור) שתוכננו מחדש וההגה שכויל בהתאם. מרווח הגחון גדל ב-4.3 ס"מ (20.8) ומערכת ההנעה הכפולה מהירה יותר בהעברת הכוח לאחור, אמורים לשפר את יכולת השטח המוגבלת של הדגם היוצא.
הדגם החדש קצר מקודמו בחצי ס"מ (460 ס"מ), דומה בגובהו (169 ס"מ) אך רחב ממנו ב-3.5 ס"מ (185.5 ס"מ), עם בסיס גלגלים ארוך ב-3 ס"מ (266 ס"מ). תכנון מחדש של תא הנוסעים אמור להעניק לנוסעים מרחב מחיה נדיב יותר, ולדברי הונדה גדל מרווח הרגליים ליושבים מאחור ב-5 ס"מ.
למושבי השורה השנייה כיוון מרחק לטובת נוסעי השורה השלישת. נפח תא המטען נותר כמעט ללא שינוי (561 ליטר עם שורה שלישית מקופלת, 28 ליטר פחות מהדגם היוצא) וכשהיא בשימוש נותר נפח צנוע של 150 ליטר בלבד.