לנד רובר דיפנדר החדש - הנה הוא שוב
מסע ההדלפות ויחסי הציבור של רכב השטח המיתולוגי נמשך: קבלו תמונה מלאה ונטולת הסוואה של לנד רובר דיפנדר. המקור: לוח מחוונים
התמונה שפורסמה בעמוד הטוויטר landroverphotoalbum חושפת לוח המחוונים דיגיטלי ובו ניתן להבחין לראשונה בדיפנדר ללא כל הסוואה, במרכב חמש דלתות ארוך הצפוי להיות הפופלארי בהיצע שיכלול גם גרסת שלוש דלתות קצרה. התמונה גם מאשרת כי הדגם הכל-חדש שומר על חלק מהמאפיינים הקלאסיים של הדורות הקודמים לרבות גלגל חלופי על דלת תא המטען, רמז לחלון קטן בצדי הגג מאחור ומכסה מנוע מקומר בדומה לדיפנדר האחרון שיוצר (פומה).
שאר חלקי המרכב עדכניים ומזכירים יותר את דיסקברי 3, לרבות יחידות התאורה הקדמיות. החישוקים גדולים ביחס לאלה שהוצעו בדגם בעבר. הקונסולה הקדמית מכילה מסך מגע גדול ותחתיו חוגות לבקרת אקלים, מערכת הטריין-ריספונס של לנד רובר ובורר הילוכים קטן. סידור זה עשוי לאפשר ישיבה לשני נוסעים לצד הנהג מלפנים בדומה לטנדרים אמריקאים, אם כי אין לכך אישור רשמי מהיצרנית.
הדיפנדר החדש יתבסס על פלטפורמת MLA (ר"ת Modular Longitudinal Architecture) חדשה של היצרנית, עם מרכב אחוד ומיתלים נפרדים מלפנים ומאחור, לעומת שלדת סולם וסרנים חיים בעבר. מערך המיתלים נתמך כריות אוויר המאפשרות מרווח גחון משתנה, אבל תמונות נוספות שדלפו לרשת חושפת שיוצעו גם קפיצי סליל רגילים הנחשבים לאמינים וקשיחים הרבה יותר.
אבות הטיפוס של הדיפנדר כבר השלימו סדרת ניסויים מפרכת – 1.2 מיליון ק"מ בתנאים קיצוניים טווח טמפרטורה בין מינוס 40 לפלוס 50 מעלות צלזיוס, באוויר דליל בחמצן בגובה של כמעט ארבעה ק"מ מעל פני הים ועוד. בין הנקודות על הגלובוס בהם ביקרו אבות הטיפוס ניתן למנות את מסלול נורבורגרינג בגרמניה, משטחי שלג וקרח בצפון שבדיה, דיונות חול בדובאי, ערבות קניה, וגם קטעי העבירות המפורסמים במואב יוטה ואפילו בנתיב הרוביקון בסיירה נבאדה - סוג של קריצה למתחרה האמריקאי.