קיה X-סיד נחשפת - כאן בסוף השנה
קיה חושפת את ה-X-סיד, גרסת פנאי מוגבהת ומעוצבת למשפחתית הקומפקטית. לישראל היא תגיע כבר בסוף השנה
עיקר הבידול מהסיד חמש דלתות הרגילה הוא באחוריים - קורה C רחבה המשתפלת בחדות לאחור ליצירת מראה דמוי-קופה, המזכיר את מרצדס GLA. על דלת תא המטען מודגש כיתוב שם הדגם ויש צמד מפלטים מדומים (ומיותרים) בקצות הפגוש האחורי. מגיני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי גגון מסייעים לאשליית גובה כמקובל ברכבי פנאי, חישוקי "18 בצביעה דו גוונית ייחודיים לדגם ובחרטום פתחי אוורור גדולים בפגוש וסבכה שונה ומודגשת.
תא הנוסעים מכיל ריפודי עור משובצים למושבים, תפרים ודיפונים בצבע המרכב הייחודי לדגם, לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) ומסך מגע גדול ("10.25) עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto. בסיס הגלגלים זהה לסיד חמש דלתות (265 ס"מ), אבל היא ארוכה ממנה ב-8.5 ס"מ (439.5 ס"מ), רחבה ב-2.5 ס"מ (182.5 ס"מ). נפח תא מטען גדול ב-31 ליטר (426 ליטר) ויש אפשרות לקיפול נפרד של כל אחד מגב הספסל האחורי (40:20:40).
לממד הגובה נוספו 4 ס"מ (149 ס"מ) תודות למיתלים שונים המאפרים מרווח גחון גדול יותר בנתון דומה. המיתלים עצמם בכיול שונה עם קפיצים רכים ב-7% מלפנים ו-4% מאחור ובולמי זעזועים גדולים יותר מה שאמור לשפר את נוחות הנסיעה. צמיגי קונטיננטל ספורט קונטק 5 דביקים מבטיחים אחיזת כביש גבוהה. ה-X-סיד תצויד בכל מערכות הבטיחות המוכרות לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, התראת שטחים מתים וערנות נהג.
היצע מנועי הטורבו-בנזין כולל שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 120 כ"ס, ארבעה צילינדרים בנפח 1.4 ליטר עם 140 כ"ס, ו-1.6 ליטר עם 204 כ"ס בגרסת GT הבכירה. המנוע הקטן יוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית, שני הגדולים עם כפולת מצמד שבעה יחסים. ההנעה קדמית בכולם. בהמשך יוצעו גם גרסאות היברידיות קלות 48V וגרסה היברידית נטענת.