שתף קטע נבחר
 

פורד סדרה F אבל לשטח - עשוי להגיע לישראל

היצרנית האמריקאית חושפת גרסת שטח ייעודית לסדרת הטנדרים הגדולים המשפרת את יכולת העבירות ואת אפקט הרושם. לדברי היבואנית השיווק בישראל נשקל בחיוב

פורד חושפת גרסת שטח קיצונית המכונה טרמור (Tremor - רעד) לסדרת הטנדרים הגדולים (סופר-דיוטי) ה-F350 וה-F250, כתשובה לראם פאוור ווגון הזוכה לפופולריות בצפון אמריקה. שיווק בארה"ב יחל בשנה הבאה ומהיבואנית דלק מוטורס נמסר כי הגעתו ארצה נמצאת בבדיקה. 

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

טוד אקרט, מנהל השיווק בחטיבת הטנדרים של פורד-ארה"ב אמר כי "יותר ויותר לקוחות של סדרת סופר-דיוטי משתמשים בהם לא רק לעבודה, אלא גם לפעילות בסוף השבוע הכוללות נסיעות שטח. לפחות 15% מהלקוחות משדרגים את המיתלים, הצמיגים והחישוקים תוך פחות משישה חודשים לאחר רכישת הטנדר, כך שהגרסה הזו ייעודית עבורם".

 

פורד F250 טרמור ()

את חבילת השטח ניתן יהיה לרכוש בכל אחת מרמות הגימור, החל ב-XLT הבסיסי ועד הפלטינום הסופר-מאובזר עם יחידות הכוח החזקות בהיצע - V8 בנפח 7.3 ליטר בנזין או 6.7 ליטר טורבו-דיזל. השיפורים כוללים מיתלים שונים המאפשרים הגבהת מרכב ב-"2 (כחמישה ס"מ) עם בולמי זעזועים יעודיים. צמיגי שטח קרביים של גודייר (285-75, גדולים מאלה של הגרסאות הרגילות) עוטפים חישוקי "18 מושחרים.

 

פורד F250 טרמור ()

שינויים אלה מאפשרים מרווח גחון מרשים של 27.4 ס"מ ושיפור זוויות הגישה והנטישה (24.5-31.6 מעלות בהתאמה לעומת 22.2-17.5 בדגם הרגיל). עוד יש לציין סרנים עם יחסי העברה סופיים קצרים יותר ונעילת דיפרנציאל אחורית, בעוד מלפנים יש דיפרנציאל מוגבל החלקה. בנוסף מקבל הטנדר הקשוח מיגון לחלקי מרכב תחתונים ומדרגות צד להגנה על פגיעות במרכב ואפשרות שימוש בהיי-ליפט.

 

פורד F250 טרמור ()

לבחירת הנהג יוצעו כמה מצבי נהיגה (חסכוני, רגיל, גרירה, קרח, וחול-שלג) המשנים את תגובת יחידת ההנעה ובקרת המשיכה והיציבות. בדומה ל-F150 ראפטור ולריינג'ר ראפטור גם הסופר דיוטי מקבל בקרת שיוט לשטח, השומרת על מהירות קבועה מראש בעליה או בירידה ומאפשרת לנהג להתרכז אך ורק בעבודת ההיגוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים