שתף קטע נבחר

קונטיננטל מציגה: מערכת היברידית מתקדמת

יצרנית הרכיבים חושפת מערכת היברידית, שתאפשר הפחתה בצריכת הדלק ובפליטת מזהמים. החשיפה המלאה תיערך במסגרת תערוכת פרקנקפורט

קונטיננטל, יצרנית גרמנית לרכיבים שונים עבור תעשיית הרכב, חושפת יחידת הנעה היברידית חדשה, האמורה לאפשר ליצרניות הרכב הפחתה בצריכת הדלק ופליטת המזהמים. החשיפה המלאה של המערכת תיערך בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר, בה גם עשויה היצרנית הגרמנית להכריז על מותגי הרכב שיעשו בה שימוש.

 

קונטיננטל הייבריד ()

המערכת שפיתחה קונטיננטל משלבת בין מנוע חשמלי מקורר מים בהספק 40 כ"ס, הממוקם בין מנוע בעירה פנימית לתיבת ההילוכים, ונתמך מערכת 48V בשונה ממערכות היברידיות רגילה בעלות מתח גבוה משמעותית (עד 800V). לדברי סטפן רבהאן, ראש מחלקת טכנולוגיה וחדשנות בחטיבת יחידות ההנעה של קונטיננטל, "המטרה הייתה להשיג יעילות וביצועים עם מערכת 48V, שבעבר התאפשרו רק במערכות עם מתח גבוה".

 

בכך לדברי היצרנית היא מאפשרת את הטוב מכל העולמות. מצד אחד פשטות מבנית המאפשרת להתקין את המערכת בקלות בפלטפורמה קיימת, עלות ייצור נמוכה ותוספת משקל צנועה - בדומה למערכות היברידיות קלות המוצעות בעת האחרונה ביותר ויותר דגמים חדשים. מצד שני, המנוע החשמלי מאפשר יכולת נסיעה חשמלית מלאה, בדומה לזו של מערכות היברידיות רגילות, למהירות של עד כ-90 קמ"ש. הדבר מביא להפחתה משמעותית בפליטת CO2, כ-10% פחות ממערכת היברידית קלה.

 

קונטיננטל לא ציינה את קיבולת המצברים ואת טווח הנסיעה הצפוי, אך מסרה כי המערכת תתאים למכוניות מקטגוריית המיני, סופר מיני ומשפחתיות קומפקטיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים