המתנה של הנסי לחוואי טקסס - טנדר קטן וקיצוני
סדנת השיפורים הידועה שמרכזה בטקסס מציגה גרסת-קצה לטנדר הקטן של פורד תחת השם ריינג'ר ולוסיראפטור. שיפורי השטח שם, אבל עיקר האקשן מתוכנן לכביש דווקא
אחת מסדנאות שיפורי הרכב המפורסמות בעולם, הנסי האמריקאית, הציגה את הריינג'ר ולוסיראפטור, גרסת קצה לטנדר הקטן של פורד המשווק
בארה"ב כבר שנה, אך ללא גרסת ראפטור
המיועדת על-ידי קונצרן הרכב לאירופה ואוסטרליה.
מנוע הטורבו-בנזין בנפח 2.3 ליטר (ארבעה צילינדרים) קיבל מחשב ניהול שונה וסעפת פליטה "משוחררת" יותר. הוא מפיק 360 כ"ס, 90 כ"ס יותר מהריינג'ר הרגיל ותוספת של לא פחות מ-147 כ"ס בהשוואה לראפטור האירופאי, המצוייד במנוע טורבו-דיזל. המשך שרשרת ההנעה נותר זהה עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם הנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח.
לדברי הנסי, תוספת הכוח מאפשרת זינוק ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-4.9 שניות, קיצוץ של 2.5 שניות בהשוואה לגרסה הרגילה. עוד מציינים שם כי במיאוץ לרבע מייל הוא יהיה אף מהיר מ-F150 ראפטור (סטנדרטי) בעל מנוע V6 כפול מגדשים עם 450 כ"ס.
גם יכולת השטח שופרה תודות לקפיצים ובולמי זעזועים מייצור עצמי המגביהים את המרכב ב-"4 (כ-10 ס"מ) משמעותיים וצמיגי שטח קרביים - BFGoodrich MT - במידה 285/70 על חישוקי "18 עם מנגנון יעודי למניעת פריקת הצמיג (ביד-לוק) בנסיעה לחץ אוויר נמוך.
פורד ריינג'ר הנסי וולוסי ראפטור