שתף קטע נבחר
 

אודי SQ7 מתעדכן - כאן בתחילת השנה

היצרנית הגרמנית מעדכת את ה-SQ7 עם שינויי עיצוב קלים בחוץ ובפנים, ואותה יחידת הנעה כוחנית. לישראל יגיע בתחילת 2020

אודי מעדכת את ה-SQ7, גרסת הקצה לרכב הפנאי שבעה מקומות של היצרנית. לדברי היבואנית הוא ינחת כאן בתחילת השנה.

 

אודי SQ7 ()

השינויים העיצוביים דומים ל-Q7 העדכני, עם יחידות תאורת לד חדשות מלפנים ומאחור, סבכה אגרסיבית יותר עם פסים אנכיים, פגוש קדמי עם פתחי אוורור גדולים. הוא נבדל מהגרסאות הרגילות בוויתור על פסי הגנה מפלסטיק שחור, ומצויד ברביעיית מפלטים מאחור (במקום היחידות המדומות), חישוקי "20 שונים וקאליפרים צבועים אדום. תא הנוסעים כולל את הסידור המוכר מהדגמים העדכניים של היצרנית עם לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) וצמד מסכי מגע - העליון ("10.1) אחראי על מערכת בידור-ניווט והתחתון ("8.6) על מיזוג-נוחות.

 

אודי SQ7 ()

יחידת ההנעה נותרה זהה – דיזל V8 מוגדש בנפח 4.0 ליטר הנעזר במגדש חשמלי שתפקידו לסייע בסל"ד נמוך ולנטרל את השהיית צמד מגדשי הטורבו המונעים מגזי הפליטה. הוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה המאפשרים, כבעבר, זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות ו-250 קמ"ש מרביים (הגבלה אלקטרונית).

 

אודי SQ7 ()
 

 

מיתלי אוויר בכיול שונה מהדגם הרגיל הם חלק מהציוד התקני וכך גם בלמים גדולים יותר (400 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור). ברשימת האופציות יש היגוי אחורי אקטיבי המסייע לשיפור החדות בכניסה לפניה במהירות נמוכה (הפניה בזווית נגדית לגלגלים הקדמיים) ולהגברת היציבות במהירות גבוהה (הפניה במקביל להם), מוטות מייצבים אקטיביים המצמצמים את זוויות הגלגול ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני. עוד ברשימת האופציות בלמי קרבון (420 מ"מ מלפנים) המספקים עמידות גבוהה בפני דעיכה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים