שתף קטע נבחר
 

דאצ'יה תשווק דאסטר (ממש) בסיסי. אבל לא בישראל

המותג הרומני שבבעלות רנו ישווק באירופה גרסת בסיס לדאסטר, עם מנוע קטן, תיבה ידנית ובעיקר תג-מחיר נמוך משמעותית. במדינות שונות באירופה הוא צפוי להצלחה מסחררת, לישראל הוא לא יגיע

דאציה תתחיל לשווק באירופה גרסת בסיס לדאסטר עם המנוע הקטן ביותר שהוצע אי פעם בדגם - שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר. בקרסו, יבואנית המותג לישראל, הוחלט שלא לשווקו כאן.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

המנוע החדש המכונה TCe100 הוצג לראשונה בקליאו החדשה, ומחליף את יחידת ה-1.6 ליטר בנזין האטמוספרית שמכונה SCe115, אך לא תשווק עוד. היחידה החדשה מפיקה 100 כ"ס ו-16.3 קג"מ ותשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית והנעה קדמית בלבד.

 

דאצ'יה דאסטר ()

אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-12.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 168 קמ"ש, 1.4 שניות יותר ו-23 קמ"ש פחות מגרסת TCe130 הבסיסית שמשווקת כאן, טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 ליטר, הספק מרבי של 130 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית. צריכת הדלק עומדת על 18.2 ק"מ לליטר, כ-1.6 ק"מ יותר לכל ליטר בנזין.


בצרפת למשל עומד תג המחיר של גרסה זו על 12.5 אלף יורו (כ-48.5 אלף שקלים) לפני מיסים. זהו תג מחיר נמוך בארבעת אלפים יורו (כ-15 אלף שקלים) מגרסת הבסיס לדאסטר המשווקת כאן (95 אלף שקל).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים