דאצ'יה תשווק דאסטר (ממש) בסיסי. אבל לא בישראל
המותג הרומני שבבעלות רנו ישווק באירופה גרסת בסיס לדאסטר, עם מנוע קטן, תיבה ידנית ובעיקר תג-מחיר נמוך משמעותית. במדינות שונות באירופה הוא צפוי להצלחה מסחררת, לישראל הוא לא יגיע
דאציה תתחיל לשווק באירופה גרסת בסיס לדאסטר
עם המנוע הקטן ביותר שהוצע אי פעם בדגם - שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר. בקרסו, יבואנית המותג לישראל, הוחלט שלא לשווקו כאן.
המנוע החדש המכונה TCe100 הוצג לראשונה בקליאו החדשה, ומחליף את יחידת ה-1.6 ליטר בנזין האטמוספרית שמכונה SCe115, אך לא תשווק עוד. היחידה החדשה מפיקה 100 כ"ס ו-16.3 קג"מ ותשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית והנעה קדמית בלבד.
אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-12.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 168 קמ"ש, 1.4 שניות יותר ו-23 קמ"ש פחות מגרסת TCe130 הבסיסית שמשווקת כאן, טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 ליטר, הספק מרבי של 130 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית. צריכת הדלק עומדת על 18.2 ק"מ לליטר, כ-1.6 ק"מ יותר לכל ליטר בנזין.
דאצ'יה דאסטר