שתף קטע נבחר
 

גרסת בסיס לאודי E-טרון החשמלי - כאן בתחילת השנה

רכב הפנאי החשמלי של אודי שעלה לאחרונה על הכביש המקומי זוכה לאח מוזל ובעל ביצועים צנועים יותר. צפוי להגיע ארצה תוך מספר חודשים

אודי תציע גרסת בסיס לרכב הפנאי החשמלי, E-טרון, עם יחידת הנעה חלשה יותר, טווח נסיעה מצומצם אך גם תג-מחיר נמוך יותר - בין היתר במטרה לאפשר לו להתמודד מול מרצדס EQC המשווק באירופה במחיר אטרקטיבי יותר. לישראל הוא יגיע בתחילת השנה אך המחיר עדיין לא נקבע. 

 

צילום: כליל ליאון רחפן: עמיר טרקל הפקה ועריכה: רותם גרוזוביק

צילום: כליל ליאון רחפן: עמיר טרקל הפקה ועריכה: רותם גרוזוביק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

יחידת ההנעה כוללת שני מנועים חשמליים, אחד לגלגלים הקדמיים ואחד לאחוריים, אך בהספק נמוך בכ-100 כ"ס - עם 308 כ"ס העוברים לכל הגלגלים. בהתאם, הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 189 קמ"ש, 1.3 שניות יותר ו-11 קמ"ש פחות מהגרסה ששווקה עד כה.

 

אודי e-טרון ()

השינוי המשמעותי ביותר הוא מצברים קטנים יותר – בקיבולת 71 קוט"ש לעומת 95 קוט"ש, דבר המשפיע על טווח הנסיעה שעומד על 300 ק"מ בין טעינות, 100 ק"מ פחות. הוא גם מאפשר שימוש בעמדת טעינה מהירה של עד 120 קילווואט (לעומת 150), כך שזמן הטעינה ל-80% זהה ועומד על כחצי שעה.


אודי e-טרון ()

מלבד תג מחיר שצפוי להיות נמוך יותר, היתרון היחיד של גרסה זו הוא משקל עצמי נמוך בכ-120 ק"ג מהגרסה הבכירה, דבר שעשוי לאפשר לו יכולת דינמית עדיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים