דאצ'יה דאסטר עם גרסה חדשה, סיטרואן ברלינגו עם 7 מקומות
המותג הרומני מרחיב את היצע גרסאות הדאסטר עם גרסת בנזין כפולת-הנעה. תג המחיר מתחיל ב-110 אלף שקל. סיטרואן מתחילה לשווק את הברלינגו גם בגרסאות שבעה מקומות מאובזרות
המנוע הוא ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 טורבו-בנזין המכונה ,TCe
בו עושים שימוש גם דגמי מרצדס כמו A קלאס
ו-CLA.
הוא יוצע בשתי רמות הספק – 130 כ"ס או 150 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית עם יחסי העברה קצרים יותר, בהן ההילוך הראשון משמש כתחליף להילוך כוח. בורר תיבת העברה מאפשר הנעה קדמית, כפולה-קבועה אוטומטית עם העברת כוח לציר האחורי לפי הצורך ונעילת מרכזית המחלקת את הכוח באופן שווה לפנים-אחור.
הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות ו-186 קמ"ש מרביים בגרסת החלשה, 10.6 שניות ו-196 קמ"ש בחזקה. צריכת הדלק עומדת על 15.6 ק"מ לליטר בממוצע. מרווח הגחון (21 ס"מ) וזוויות הגישה-נטישה (34-30 מעלות בהתאמה) נותרו זהים לגרסת הדיזל הנעה כפולה שווקה עד כה.
גרסת TCe130 תשווק ברמת גימור לוריאט הכוללת מסך מגע "7 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה, בקרת שיוט וחלונות אחוריים כהים. גרסת TCe150 כ"ס תשווק בגרסת פרסטיג' הבכירה (ב-120 אלף שקל) כוללת מצלמות היקפיות, מפתח חכם, מערכת שמע משודרגת, בקרת אקלים דיגיטאלית וחישוקי "17 קלים.
יבואנית סיטרואן תחל לשווק את הברלינגו העדכני, דור שלישי למסחרית הנמכרת ביותר בישראל, גם בגרסאות שבעה מקומות עם רשימת אבזור ארוכה יותר. הראשונה מתבססת על המרכב הקצר (440 ס"מ אורך), מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 100 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים ידנית. המחיר: 162 אלף שקל.
הגרסת השניה בעלת מרכב ארוך (475 ס"מ) בגרסת 130 כ"ס החזקה בהיצע, תשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ותשווק עם תג מחיר של 170 אלף שקל. הגרסה הארוכה גם מציע תא מטען בנפח 850 ליטר לאחר קיפול צמד המושבים האחוריים, 253 ליטר יותר מהקצרה.
שתי הגרסאות ישווקו ברמת אבזור גבוהה הכוללת מסך מגע בגודל "8 עם צימוד Apple CarPlay, דיפודי בד דו-גונים למושבים, צמד דלתות צד ופסי גגון. אבזור הבטיחות זהה לגרסת הבסיס וכולל בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים.