פרארי עברה מ-UMI לסמל"ת: "הפסידה 5 מיליון שקל בשנה"
המותג האיטלקי יעבור לידי חברת סמל"ת ויחד עם מזראטי יהיה המותג ה-11 אותו היא משווקת בישראל. לדברי מקורות מקורבים לעסקה, ב-UMI לא יזילו דמעה בעקבות הפרידה משני המותגים המפסידים
פרארי ומזראטי החלו לשווק מכוניות בישראל ב-2012 על-ידי חברת אוטו איטליה בבעלות איש העסקים זוהר אלון. שנה מאוחר יותר נרכשה היבואנית על-ידי חברת קרדן ועברה לשליטת UMI. בסוף אותה שנה רכשה סמל"ת 25% מהשליטה באוטו איטליה, בסכום של חמישה מיליון שקל.
סמל"ת, המשווקת בישראל גם כך את מספר המותגים הגדול ביותר בתעשייה, תצרף כעת את שני המותגים האיטלקיים לתשעה אחרים: מותגי FCA (פיאט, אבארט, אלפא רומיאו, קרייזלר, דודג', ג'יפ, ראם ואיווקו) ויצרנית הרכב היפנית סובארו שאת הזיכיון לה רכשה ב-2013.
מכונית הפרארי הראשונה שנחתה בישראל, מדגם 456, יובאה על-ידי סמל"ת כבר בשנת 2000 לטובת בחינת השיווק. אולם התצוגה של פרארי ומוסך השירות ישארו עד סוף השנה בבית קרדן בתל אביב. אולם תצוגה חדש צפוי להיפתח בשנה הבאה הרצליה פיתוח, לצד מוסך שירות חדש שיוכל להכיל כמות רכבים גדולה יותר מזה הנוכחי.
עבור UMI מודבר במותג שני שהיא מאבדת בעשור האחרון, לאחר העברת זיכיון אופל לידי חברת שלמה ב-2010, שבינתיים החליפה יד נוספת ועברה ללובינסקי. עוד יש להדגיש כי מזראטי, מותג הליבה של הרכישה, מציג זו שנה שנייה ברציפות נתוני מכירות נמוכים יחסית. את 2018 סיימה עם מכירת 74 כלי רכב (39%-), בעוד שבשבעת החודשים של השנה הנוכחית מסרה רק 31 מכוניות חדשות, ירידה של 47% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.