כשכסף לא חסר - ייצור מוגבל לבוגאטי ומקלארן
בוגאטי ומקלארן הציגו מכוניות ספורט קיצוניות בייצור מוגבל ובמחיר מרקיע שחקים בתערוכת הרכב השנתית של פיבל ביץ'
בסנטודיצ'י שוכן מנוע W16 בנפח 8.0 ליטר עם ארבעה מגדשי טורבו והספק מרבי שלח 1,600 כ"ס, 100 כ"ס יותר ממה שהוא מספק בשירון. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. למרות תוספת הכוח, הביצועים זהים לשירון - זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.4 שניות, ל-200 קמ"ש ב-6.1 שניות, ול-300 קמ"ש ב-13.1 שניות.
המהירות המרבית מוגבלת ל-380 קמ"ש, 40 קמ"ש פחות עקב שינויי עיצוב המייצרים לדברי בוגאטי עוד 90 ק"ג של כוח הצמדה תודות לספוילר אחורי ענק. בוגאטי טוענת גם למשקל עצמי נמוך ב-20 ק"ג. אי אפשר לפספס את חמשת כונסי האוויר העגולים הזהים לאלה של ה-EB110, ואת הסבכה הקדמית הקטנה משמעותית מזו של השירון.
יצרנית רכבי הספורט הבריטית מקלארן אומנם לא הציגה מכונית, אבל כן פרסמה קדימון לדגם חדש שייוצר במהדורה מוגבלת של 399 יחידות החל בסוף השנה הבאה, עם תג מחיר של כ-1.5 מיליון פאונד, כ-6.5 מיליון שקל לפני מיסים.
לדברי מקלארן, המכונית החדשה משתייכת ל"סדרה האולטימטיבית", משפחת דגמי קצה ביצרנית אליה משתייכות גם ה-P1, סנה וספיד-טייל. מתמונת הצללית שפרסמה היצרנית עולה כי המכונית מעוצבת בדומה למכוניות מירוץ עתיקות, ללא שמשה קדמית או גג אך עם צמד בליטות הגנה מאחורי המושבים. כבסיס היא תעשה שימוש בשלדת אמבטיה עשויה קרבון עליה מבוססים כל דגמי היצרנית. יחידת ההנעה תתבסס על מנוע V8 כפול מגדשי טורבו המוכר של מקלארן.