שתף קטע נבחר
 

קופרה מסמנת V על כל מה שהולך - פנאי, קופה וחשמל

חטיבת הביצועים של סיאט חשפה רעיון לרכב פנאי חדש עם מרכב דמוי-קופה ויחידת הנעה חשמלית. יוצג בתערוכת פרנקפורט עם 306 כ"ס, הנעה כפולה וטווח של 450 ק"מ

קופרה, חטיבת הביצועים של סיאט, חשפה את הטאווסקאן, קונספט לרכב חשמלי ראשון למותג. הוא יוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט שתפתח את שעריה בשבוע הבא, אבל עוד לא ברור מתי - ואם בכלל - יבשיל לייצור סדרתי

 

קופרה טאווסקאן ()

הטאווסקאן קרוי על שם אתר סקי בצפון קטלוניה שבספרד על גבול צרפת, ומבוסס על פלטפורמת MEB ייעודית לרכבים חשמליים של פולקסווגן, בו עושה שימוש גם ה-ID3 החדש. הוא מצויד בצמד מנועים חשמליים - קדמי ואחורי - בתפוקה משולבת של 306 כ"ס. לדברי היצרנית, הזינוק ל-100 קמ"ש יארך פחות מ-6.5 שניות, בין היתר תודות להנעה הכפולה.

קופרה טאווסקאן ()

מצברים בקיבולת של 77 קוט"ש מאפשרים לדברי היצרנית טווח נסיעה של 450 ק"מ בין טעינות. הם ממוקמים ברצפת הרכב ומאפשרים בכך מרכז כובד נמוך וחלוקת משקל אופטימאלית לטובת יכולת דינמית גבוהה.

 

קופרה טאווסקאן ()

העיצוב החיצוני מרשים למדי עם חזית אגרסיבית אטומה בגימור קרבון, יחידות תאורה צרות ופתחי איוורור בקצות הפגוש. בפרופיל ניתן להבחין במראות קטנות-מידה, ידיות פתיחת דלתות מוסלקות, מסיט אוויר בעיצוב דומה למקובל ברכבי על וחישוקי "22 ייחודיים. חלקו האחורי משתפל בזווית חזה המקנה לו מראה פנאי-קופה, עם מסיתי אוויר בקצה הגג ובפגוש האחורי ויחידת תאורה הפרוסה לכל רוחב דלת המטען ומשלבת סמל המותג מואר.


קופרה טאווסקאן ()

תא הנוסעים כולל ארבעה מושבים עם אפשרות כיוון לכל אחד בנפרד. עיצוב סביבת הנהג נקיה כמעט לחלוטין ממתגים למעט לבחירת מצב הנסיעה (לפנים, אחור וחניה) ואלה הממוקמים על הגה שלוש צלעות (כולל התנעה ומצב נהיגה). מאחורי ההגה לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) עם אפשרות תצוגת נתונים משתנה ובמרכז הקונסולה מסך מגע ענק ("13) הבולט כלפי חוץ דומה לזה שמתחרה הישיר - טסלה מודל Y.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים