מתעדכנים: רנו קדג'אר ואופל גרנדלנד X
רכבי הפנאי הקומפקטיים של רנו ואופל התעדכנו ושיווקם החל כעת. קדג'אר ישווק מעתה רק עם מנוע טורבו-דיזל עם מערכות בטיחות אקטיביות כציוד תקני. הגרנדלנד X יוצע גם עם מנוע דיזל ואבזור עשיר מבעבר
בשונה מקודמו שהוצע גם עם מנוע טורבו-בנזין, הקדג'אר ישווק מעתה רק עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר המוכר של הקונצרן, עם 115 כ"ס ו-26.5 קג"מ, תוספת 5 כ"ס וקג"מ אחד בהשוואה לדגם היוצא. הוא משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד (שישה בעבר) ולהנעה קדמית בלבד. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.5 שניות (0.2 שניות פחות) בדרך ל-189 קמ"ש מרביים (7 קמ"ש יותר).
שינויי המראה צנועים וכוללים פגושים, חישוקים, יחידות תאורת לד וצמד פסי גגון עדכניים. בתא הנוסעים יש כעת אפשרות צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, מתגים שונים לבקרת האקלים בקונסולה המרכזית וגימור שונה. הנוסעים מאחור זוכים לצמד שקעי USB אך לצערם, פתחי מיזוג נפרדים המוצעים בגרסה האירופאית לא ישווקו בארץ.
הקדג'אר ישווק רק ברמת אבזור אחת הכוללת מסך מגע "7, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלון שמש וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית שלא הוצעה בדגם הקודם, כמו גם התראת סטייה מנתיב, התראת שטח מת ותאורה דינמית.
אופל מתחילה לשווק את הגרנדלנד X גם עם מנוע טורבו-דיזל החדש של קונצרן PSA (פיז'ו-סיטרואן) בנפח 1.5 ליטר (130 כ"ס). הוא משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-12.3 שניות בדרך ל-192 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 23.8 ק"מ לליטר בממוצע. תג המחיר מתחיל ב-155 אלף שקל.
בנוסף, גרסת הבנזין בעלת השלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (130 כ"ס) מקבלת כעת תיבת שמונה הילוכים אוטומטית במקום שישה בעבר. אלה מאפשרים קיצוץ של 0.5 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (10.4 שניות) בדרך למהירות מרבית שנותרה ללא שינוי - 188 קמ"ש. צריכת הדלק הרשמית עומד על 18.9 ק"מ לליטר. תג המחיר מתחיל ב-152 אלף שקל, התייקרות של אלפיים שקל לעומת הדגם היוצא.
גרסאות הבסיס יצוידו מעתה בבקרת שיוט אדפטיבית, בנוסף לבלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, התראת שטחים מתים, תאורה אדפטיבית, ערנות נהג וזיהוי תמרורים שהוצעו בעבר. הגרסאות הבכירות (תוספת 13 אלף שקל) מקבלות כעת מסך מגע בגודל "8 לעומת "7 בעבר.