מרצדס מתחילה לשווק C300e - החל מ-336 אלף שקל
מרצדס מתחילה לשווק גרסה מעודכנת ל-C קלאס היברידית-נטענת, עם מנוע חשמלי חזק יותר, מצברים גדולים יותר אך ללא מיתלי אוויר שהוצעו כציוד תקני. תג המחיר התייקר ב-8,000 שקל
היצרנית הגרמנית מתחילה לשווק בישראל את ה-C300e, גרסה היברידית נטענת ל-C קלאס
שעברה מתיחת פנים קלה,
במטרה להתמודד מול מתחרות חדשות בעלות יחידת הנעה דומה כמו וולוו S60 T8
וב.מ.וו 330e.
תג המחיר מתחיל ב-336 אלף שקל, 8,000 שקל יותר מהדגם היוצא.
מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר עבר בירושה מה-C350e היוצאת (211 כ"ס), אבל המנוע החשמלי מפיק כעת 41 כ"ס יותר מבעבר (122 כ"ס). ההספק המשולב עומד כעת על 320 כ"ס והשידוך הוא לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שבע בעבר), המאפשרת זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות (קיצוץ של חצי שניה) בדרך למהירות מרבית שנותרה זהה - 250 קמ"ש.
המצברים בקיבולת כפולה (13.5 קוט"ש, 7.1 יותר מבעבר) ומאפשרים כעת טווח נסיעה חשמלי של 44 ק"מ (13 ק"מ יותר) עד למהירות של 130 קמ"ש. בנוסף היא מצוידת באפשרות לטעינה במהירות כפולה (7.2 KW) כך שזמן הטעינה בעמדה מנוהלת התקצר (ב-50 דקות) ועומד על שעה ו-40 דקות.
במפתיע, גרסת הבסיס מוותרת על מתלי אוויר שהוצעו כציוד תקני בדגם היוצא, אבל מסך התצוגה בקונסולה המרכזית גדול יותר ("10.25 לעומת "7) ומאפשר צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto. רשימת האבזור כוללת ריפודי עור, מושב נהג מתכוון חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת, חלון שמש וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל כבעבר בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטחים מתים הכוללת כעת גם אזהרה על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי, ומסוגלת לזהות אפילו רוכב אופניים מתקרב.
הגרסה הבכירה (366 אלף שקל) כוללת גם מיתלי אוויר אדפטיביים, חישוקי "18 קלים, לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מצלמת חניה הקפיות, תאורת אווירה משתנה וחימום למושבים הקדמיים. גרסת AMG הכוללת שינויים לעיצוב החיצוניים תשווק במחיר 375 אלף שקל.
מרצדס C300e