שתף קטע נבחר
 

הפתעה: טויוטה קורולה יורדת לשטח

הגרסה החדשה למכונית המשפחתית של טויוטה זוכה לגרסה נוספת ומפתיעה המסוגלת לרדת לשטח רך. אם אתם מתכננים עליה לעסקת הליסינג הבאה שלכם, אל תטרחו - היא לא תגיע

טויוטה חושפת קורולה-טרק, גרסה מוגבהת על בסיס דגם הסטיישן של המשפחתית הפופולארית. באירופה היא צפויה להתמודד מול מתחרות דוגמת סקודה אוקטביה סקאוט ו פורד פוקוס אקטיב. בישראל היא לא תתמודד מול אף אחת שכן היבואנית אינה מתכוונת לשווק אותה אצלנו.
  

טויוטה קורולה טרק ()

גרסאות פנאי-סטיישן הפכו פופולאריות באירופה, והן מככבות בעיקר בדגמים יוקרה כמו וולוו V90 קרוס-קאנטרי, אודי A6 אול-רואד ומרצדס E קלאס אול-טריין, או דגמים עממיים יותר כמו פולקסווגן פאסאט אול-טראק, סקודה סופרב סקאוט וכמובן מייסד הקטגוריה - סובארו אאוטבק. אבל בשונה מכל הרשימה המכובדת, ובדומה לסטיישן-פנאי הצנוע של פורד, היא תוצע רק בגרסת הנעה קדמית המגבילה את היכולת לנסיעה למשטחים דלי אחיזה כמו שלג, קרח ובוץ, הנפוצים באירופה.

 

טויוטה קורולה טרק ()

הטרק תוצע עם המנועים המוכרים של הדגם הרגיל, 1.2 ליטר טורבו-בנזין (116 כ"ס) וההיברידיים בנפח 1.8 ליטר (122 כ"ס) ו-2.0 ליטר (180 כ"ס), כולם ישודכו לתיבת הילוכים רציפה. נתוני הביצועים וצריכת הדלק טרם פורסמו. למעשה, ההבדל היחיד מבחינה מכאנית בין הגרסה החדשה לאחיותיה ה"רגילות" הם מיתלים שונים המאפשרים הגבהת מרכב ב-2 ס"מ בהשוואה לדגם הרגיל ובהתאם, יכולת התמודדות עם תוואי משובש. 

 

טויוטה קורולה טרק ()

מבחינה עיצובית נבדלת הטראק מקורולה סטיישן רגילה במגיני פלסטיק שחור בפגוש הקדמי, סביב בתי הגלגלים וספי הדלתות, ומגן נוסף בגימור דמוי -אלומיניום בפגוש האחורי, האמורים לסייע במניעת שריטות מענפים למשל. שינוייים נוספים הם חישוקי "17 ייחודים בצביעה דו-גונית, ציון שם הגרסה בפינה השמאלית של דלת תא המטען ועל ספי הדלתות. בפנים יש ריפודי בד ודיפוני עץ ייחודיים לגרסה זו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים