שתף קטע נבחר
 

טויוטה חושפת C-HR עדכני

היצרנית היפנית חושפת מתיחת פנים לרכב הפנאי הקטן, עם עדכוני מראה ותוספת אבזור, אך היבואנית סירבה לציין מתי הוא ינחת בישראל. אודי מעדכנת את ה-RS4 גרסת קצה ל-A4, שתנחת כאן במחצית הראשונה של השנה

טויוטה חושפת מתיחת פנים לרכב הפנאי C-HR , שלוש וחצי שנים לאחר השקתו הראשונה . באירופה השיווק יחל בסוף השנה אך היבואנית המקומית, יוניון מוטורס, סירבה לציין מתי הוא צפוי לנחות בישראל.

 

טויוטה C-HR ()
עדכוני העיצוב צנועים ומסתכמים בחזית עם סבכה גדולה יותר, יחידות תאורת לד עדכניות ופנסי הערפל ממוקמים בפינות הפגוש. בפנים יש מסך מגע עדכני עם מתגים הפעלה בצידיו ואפשרות צימוד מתבקשת המוצעת לראשונה בטויוטה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.

 

טויוטה C-HR ()

יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי - טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 116 כ"ס או היברידי המשלב בין מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר למנוע חשמלי עם 122 כ"ס. באירופה תוצע גרסה היברידית מחוזקת העושה שימוש במנוע בנזין 2.0 ליטר עם 184 כ"ס אך זו לא תשווק כאן. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית.


טויוטה C-HR ()
טויוטה מציינת כי תוספת חומרי בידוד מסייעת להפחתה של רעשי רוח ודרך ומערכת ההיגוי החשמלי כיולה מחדש על מנת לשפר את התחושה. הגרסה החזקה בהיצע מקבלת כיול מיתלים שונה על מנת לשפר את היכולות הדינמיות.

 

אודי חושפת מתיחת פנים ל-RS4 גרסת קצה ל-A4 אוונט (סטיישן) שתנחת כאן במהלך המחצית הראשונה של השנה. השינויים העיצוביים מסתכמים ביחידות תאורת לד גדולות יותר מלפנים ומאחור, אפשרות לצביעה בשחור לסמל המותג ושלושה פתחי אוורור בקצה מכסה המנוע, כהומאז לקוואטרו המיתולוגית.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:


בתא הנוסעים יש מסך מגע חדש ("10.1) במקום צג נשלט חוגה (בגודל "8.3) מה שמפנה מקום לתא אכסון, לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) המציע כעת אפשרות להצגת נתונים כמו לחץ אוויר בצמיגים, טמפרטורת שמן מנוע, מד הספק ומומנט, זמני הקפה ומד תאוצה צידית (G). עדכון נוסף גלגל הגה מצופה אלקנטרה עם מתג RS עליו המאפשר מעבר מהיר למצב נהיגה קבוע מראש.

 

אודי RS4 ()

יחידת ההנעה נותרה V6 בנפח 2.9 ליטר שבסיוע צמד מגדשי טורבו מפיק 450 כ"ס. הוא משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה ביחס 60-40 לפנים-אחור, עם אפשרות להעברה של עד 70% מהכוח לפנים או עד 85% לאחור. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב4.1 שניות והגבלתה מהירות אלקטרונית של 250 קמ"ש או 280 קמ"ש עם הסרתה.


אודי RS4 ()

כבעבר, מצוידת ה-RS4 במיתלים קשיחים יותר המאפשרים הנמכת במרכב ב-0.7 ס"מ בהשוואה ל-S4 ונתמכים בולמי זעזועים אדפטיביים ובלמים גדולים יותר (330-375 מ"מ לפנים-אחור). כאופציה מוצע דיפרנציאל אחורי ודיפרנציאל אחורי אלקטרוני עם הכוונת מומנט ובלמים קדמיים גדולים יותר (400 מ"מ) ומחוררים לטובת קירור יעיל יותר.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים