רנו מגאן RS כבר כאן. המחיר: החל מ-235 אלף שקל
אחרי שנתיים של דחיות ועיכובים מתחילה רנו סוף סוף לשווק בישראל את המגאן RS. היא תוצע במרכב חמש דלתות ותיבה אוטומטית, עם הכוונת על פולקסווגן גולף GTI וסיאט לאון קופרה
כפי שפרסמנו בעבר, המגאן תשווק כאן רק בגרסת 'קאפ' עם כיול מיתלים נוקשה יותר, דיפרנציאל מוגבל החלקה (טורסן) וצמיגי ברידג'סטון פוטנזה S001 רחבים יותר (245 מ"מ לעומת 235), על חישוקי "19 קלים. מנוע 1.8 ליטר מוגדש מפיק 280 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד, בעוד תיבה ידנית תוצע כאופציה בהזמנה מיוחדת. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות ו-250 קמ"ש מרביים.
ה-RS מצוידת במערכת היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים, הפונים בזווית הפוכה לגלגלים הקדמיים (2.7 מעלות) עד מהירות של 60 קמ"ש - או 100 קמ"ש בבחירה במצבי "ספורט" או "מסלול" - במטרה לשפר את חדות הכניסה לפניה. במהירות גבוהה יותר הם פונים בזווית מקבילה (מעלה אחת) לגלגלים הקדמיים ובכך מאפשרים יציבות כיוונית גבוהה יותר.
המתלה קדמי המתוחכם שהוצע גם במגאן הקודמת ("independent steering axis front suspension") ממזער את לוחמת ההגה תחת האצה חזקה. לבולמי הזעזועים יחס קבוע, בשונה ממרבית מתחרותיה המצוידות ביחידות אדפטיביות.
במטרה לפנות לקהל לקוחות רחב יותר, היא תשווק רק במרכב חמש דלתות, לעומת המגאן RS היוצאת שהוצעה רק במרכב שלוש דלתות. רשימת האבזור כוללת מסך מגע "8.7 עם צימוד ל-Apple CarPlay ואפשרות לתצוגת נתוני ביצועים וטלמטריה, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חניה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, מפתח חכם, מושבים בריפוד אלקנטרה עם חימום לקדמיים ומראות מתקפלות חשמלית. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים.