יונדאי תזמין 115 לקוחות i800 למוסך
בעלי המכונית המסחרית יתבקשו להגיע למוסך לצורך החלפת צינור דלק, עקב חשש מדליפת סולר
חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, תזמין למוסך 115 לקוחות i800 שיוצרו בין חודש פברואר 2015 ומרס 2016. זאת לצורך החלפת צינור הדלק המחבר בין מסנן הדלק למשאבת ההזרקה, עקב חשש לדליפת סולר. לדברי היבואנית, על הקריאה לתיקון החליטה היצרנית בעקבות בדיקות איכות פנימית שוטפות שעורכה לדגם האמור.
מכלמוביל נמסר כי לקוחות שיתבקשו להביא את המכונית למוסך יקבלו מכתב זימון לביצוע התיקון בכל אחד ממרכזי השירות המורשים של יונדאי. משך התיקון המשוער עומד על 45 דקות. יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.
יונדאי i800