שתף קטע נבחר

מלאניה והעיר הגדולה

על פי דיווח חדש, מלאניה טראמפ עלולה להישאר בביתה שבניו יורק גם בתום שנת הלימודים, ולא תעבור לבית הלבן כפי שדווח עם בחירתו של טראמפ.

מאז נבחר טראמפ לנשיאות ארה"ב נראה שהפכה השדרה החמישית לפקק אחד גדול. הבניין בפינת הרחובות איסט 57 עם השדרה המוכרת והעסוקה ביותר במנהטן הפך להיות הלוקיישן המתויר והעמוס ביותר בעיר, עם מחסומים, שוטרים למכביר, פקקים ובעלי עסקים מתוסכלים.

כששמעו תושבי האיזור שהגברת הראשונה תעבור לבית הלבן רק בתום שנת הלימודים הנוכחית, רבים התאכזבו לגלות שמצפים להם עוד כמה חודשים של בלגאן, אבל נקודת הסיום הייתה ברורה.

 

היום, מתברר, שכבר בכלל לא בטוח שמלאניה טראמפ תעבור לבית הלבן לחיות לצד בעלה. בכתבה שפורסמה ב"יו אס וויקלי", תחת הכותרת "חיים נפרדים" צוטט "חבר קרוב" של המשפחה וטען שהגברת הראשונה תישאר ללא ספק בביתם בניו יורק עד סוף השנה, אך בתום שנת הלימודים תשקול ותעריך מחדש האם לעבור לבית הלבן או שמא להישאר בעיר.

 

"לוקחת את התפקיד ברצינות".  ()
"לוקחת את התפקיד ברצינות".

 

בראיון שנערך עם טראמפ אחרי המעבר לבית הלבן, הוא התרשם מאוד מהבית והאביזרים השונים, וכשנשאל על המרחק מרעייתו, הודה שזה בסדר גמור.

הבחירה של הגברת הראשונה להישאר בין כותלי המגדל המוזהב בשדרה החמישית היא כמובן לגיטימית, אבל בעיר מתריעים כי מדובר בהוצאה כלכלית עצומה.

בדיווח שפורסם לאחרונה פורסמו עלויות של כמיליון דולר ביום לשמירה על מגדל טראמפ והמשפחה הראשונה. המשטרה פרסמה הכחשה.

 

הסכום המדויק יותר עומד על חצי מיליון דולר ביום. מהעירייה נודע כי טרם חושבה העלות המדויקת של השמירה על ביתם של המשפחה הראשונה, אבל הזכירו שבאיומיו של הנשיא למנוע תקציב פדרלי מערי מקלט, גם התקציב לשמירה יינזק.

 

 

נשארת בשדרה החמישית.  (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
נשארת בשדרה החמישית. (צילום: רויטרס)

 

בין יום ההכתרה ליום ההשבעה דווח כי השמירה סביב הבניין עלתה למשטרה 37.4 מיליון דולר. לשם השוואה בין נובמבר 2008 לאפריל 2009, פרק זמן ארוך יותר, עלה למשטרת שיקאגו לאבטח את בית משפחת אובמה 2.2 מיליון דולר.

 

בעיר הביעו חשש מההיערכות והעומס שעלול להיות במידטאון בכל פעם שהנשיא יגיע לביקור, אופציה סבירה במידה ומלאניה אכן תישאר במנהטן.

בסוף השבוע האחרון מלאניה וברון לא הגיע לביקור בבית הלבן, אך נמסר שהגברת הראשונה לוקחת ברצינות את התפקיד החדש. "מלאניה בונה את הצוות החדש שיעבוד איתה, עם מנהל לשכה, מזכירה, יועץ", כך נמסר ביו אס וויקלי. "למרות שהיא אמא לפני הכל, היא מאמצת ברצינות ובשמחה את התפקיד החדש כגברת הראשונה".


פורסם לראשונה 01/02/2017 22:32

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים