שתף קטע נבחר

שלח לי שקט

מי שרוצה לברוח מהרעש הגברי של הסופרבול, מוזמן להגיע ביום ראשון לסיטי ווינרי במנהטן ולראות מופע ישראלי נשי, בראשות דנה ברגר, אחת היוצרות החשובות ב-25 השנים האחרונות

בסוף השבוע הקרוב תגיע דנה ברגר לניו יורק למופע ראשון במסגרת סיבוב הופעות חגיגי בארה”ב.הזמרת הישראלית שכולנו מכירים כבר למעלה מ-25 שנים מגיעה כדי לחגוג איתנו את האוסף החדש שלה, במופע ישראלי ונשי במיוחד. המופע נולד עם האוסף החדש, המאגד 15 שירים מכל שנות הקריירה המוזיקלית המגוונת של ברגר.

 

הצצה קלה ברשימת השירים מזכירה לנו כמה שירים מוכרים ופופולארים שיחררה ברגר לאורך השנים. "אהבה", "חמימות חולפת", "שלח לי שקט", "תוך כדי תנועה" ו"עד הקצה". את כולם היא מביאה למופע בארה"ב בהגשה מיוחדת ובפרשנויות, להגדרתה, בוגרות וחדשות. "רציתי לפנק את הקהל שלי באלבום שכולל את השירים שהם הכי אוהבים", סיפרה ברגר עם פרסום האוסף. "מצד אחד, לא ניסיתי להתחכם. מצד שני, בחרתי להעניק להם משהו שיש בו נשמה וחיות. לא מוצר קר שמכיל אסופת הקלטות ישנות. חוץ מזה, אף פעם לא הוצאתי אלבום אוסף או אלבום בהופעה חיה, וזאת הזדמנות מעולה לצרור את שתי השמחות האלה יחד".

 

"רציתי לפנק את הקהל שלי". ברגר ()
"רציתי לפנק את הקהל שלי". ברגר

 

במופע תארח ברגר גם את תמר אייזנמן, זמרת, יוצרת ומוזיקאית מוכשרת שזוכה להערכה רבה בשנים האחרונות בישראל. אייזנמן חיה בניו יורק בשנים האחרונות ויוצרת מוזיקה בעברית ובאנגלית.

 

במופע הראשון בסיטי ווינרי שבמנהטן תעלה הזמרת יולה בארי, אמנית ישראלית וותיקה בניו יורק. "יולה היא אמנית מבריקה, דרמטית, עם קול מיוחד", מספרת מפיקת הערב ליאת ברקו. "יולה חיממה את נינט כשהופיעה כאן, ואנשים היו בעננים. היא מדהימה". בארי מופיעה בדרך כלל עם להקתה The Extended Family, אך הפעם תעלה למופע סולו מיוחד.

 

 

ברגר התייחסה למופע הנשי ולבגירת המעגל שהוא מסמל. "זה סוג של עצירה לרגע והתבוננות על 25 שנות פעילות מוזיקלית. תקופה לא קצרה, שכוללת שמונה אלבומים, המון הופעות בכל הארץ, הצלחות וכישלונות. זה לא סיכום, אבל כן ציון דרך, שאגב גורם לי להיות מאוד גאה בימים אלה".

 

אם אתם ממש מתגעגעים לאותם שירים אהובים ומתחשק לכם ליהנות ממופע נשי עוצמתי אבל חוששים לפספס את החגיגה האמריקאית שתיערך באותה שעה בטלוויזיה, אין חשש, לא תצטרכו לפספס את מופע המחצית המדובר של הסופרבול.  בסיטי ווינרי ובצוות ההפקה של LBNY מבטיחים שעל המסכים מסביב תוקרן בשידור חי הופעתה המדוברת של ליידי גאגא.

 

לפרטים והזמנות:

www.lbnyproductions.com


פורסם לראשונה 03/02/2017 04:06

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיבוב הופעות באמריקה. ברגר
מומלצים