שתף קטע נבחר

המבחן הגדול של גל גדות

2017 הפכה את גל גדות לוונדר וומן. 2018 תעמיד בפניה את האתגר להשתדרג למעמד של שחקנית איי ליסט. מבקר הקולנוע, אמיר בוגן, מסביר מה היא צריכה לעשות

 

לא ממש מפתיע לגלות שגל גדות מסומנת (גם) אצלנו כהבטחה ישראלית לשנה הקרובה. אחרי שכבשה יעדים שמאות שחקנים ישראלים אפילו לא הספיקו לחלום עליהם בשנת 2017, השנה הקרובה אמורה להיות זו שבה היא הופכת מוונדר של וונדר וומן אחד, לשחקנית איי ליסט מוערכת.

 

מי היה מאמין שעשר שנים אחרי שהצטלמה גדות כדוגמנית וחיילת בהפקה מיוחדת של הקונסוליה הישראלית בניו יורק והמגזין ׳מקסים׳, תחת הכותרת "נשות צבא ההגנה לישראל״, אותה חשיפה ,תוביל את גדות לשוברי הקופות הגדולים של אמריקה.

 

אמיר בוגן, מומחה הקולנוע של ynet, מספר לנו שהאתגר הגדול של גדות עוד לפניה. ״היא צריכה לצאת מהצל של וונדר-וומן ויש לה הרבה עבודה בדרך לשם.״, הוא מסביר. ״ובכל זאת, היא נמצאת היום במקום שבו הצעות יזרמו – היא רק צריכה לבחור היטב את אלה שמתאימות לה, אלו שיקדמו אותה ויוכיחו לעולם שהיא מסוגלת לעשות דברים מעבר לאקשן ומחוץ למחוך של וונדר וומן, כי חיי המדף של וונדר וומן לא כל כך ארוכים. עם כל מה שקורה בימים אלו בחברת ׳וורנר׳, עם האכזבות מ"באטמן נגד סופרמן” ו"ליגת הצדק", עולות לא מעט שאלות בנוגע לעולם של DC קומיקס, יתכן שכבר אחרי "וונדר וומן 2"ב-2019 יוחלט לאתחל את הכל. גדות צריכה להיערך לזה. גם ההצלחה של וונדר וומן השנה לא מבטיחה קריירה ארוכה ופוריה.

 

"המעמד שלה תלוי במידה רבה בתפקיד הבא". גדות ()
"המעמד שלה תלוי במידה רבה בתפקיד הבא". גדות

 

הרבה״, הוא מוסיף, ״תלוי באיך היא תשכיל למנף את הפרסום וההצלחה והאם תוכל להוכיח בהוליווד שהיא מסוגלת לעשות עוד דברים וככוכבת מובילה״.

בוגן מפרגן להצלחה של גדות ומאמין שיש לה את כל הנתונים להפוך לשחקנית מובילה בהוליווד השנה, אך בכל זאת מציע לשמור על אופטימיות זהירה. ״גדות מיצבה את עצמה באופן מעורר הערכה באגף הנכון של הוליווד. כעת, על מנת להצליח בתפקידים נוספים, היא חייבת להפוך לכוכבת אמריקאית״.

 

הוא חוזר ומזכיר את סגנון הסרטים בהם כיכבה גדות. “חשוב לזכור שאחרי ההיסטריה מוונדר וומן, ליגת הצדק כשל, אז אי אפשר לבנות על זה. וונדר וומן 2, כך נראה, יהיה ה-״המייק או ברייק״ וכנראה שם ישימו בוורנר את כל הביצים. יש היום גם דיבורים על ביטול חלק מהפרויקטים. הגיבורים של הקומיקס כל הזמן משולבים והסיפורים, כך נראה, מצטלבים. בעקבות הכישלונות האחרונים כבר הודיעו שבעתיד הסיפורים לא ישתלבו, מה שאומר שהסיפורים כבר לא יהיו אחידים והמעמד של וונדרוומן כרגע, נראה יציב לעומת כל השאר. ובכל זאת, כנראה שהמעמד שלה תלוי במידה רבה בתפקיד הבא.״

 

אשתו של בראדלי קופר. גל גדות ()
אשתו של בראדלי קופר. גל גדות

 

גדות, על פי הדיווחים, אמורה השנה, במקביל לצילומי וונדר וומן 2, להוביל סרטם מסקרנים נוספים. בין השאר תככב בסרט deeper, בבימויו של הבמאי ההונגרי קורנל מונדרוצ'ו לצידו של בראדלי קופר. ״מדובר במותחן שבו יגלם קופר אסטרונאוט לשעבר שיוצא למשימת צלילה לעומק רב. הוא עובר תהליך פסיכולוגי במצולות. גדות תגלם את אשתו״.

 

תפקיד נוסף שמחכה לגדות הוא תפקיד מסקרן בהפקה של ג'סטין קורזל האוסטרלי בסרט Ruin,על קצין נאצי שמתהפך ויוצא לצוד את חבריו למחלקה עם תום מלחמות העולם ה-2. על פי הדיווחים גדות תשחק בתפקיד יהודיה או פולניה. ״זה יהיה המבחן האמיתי בראשון שלה מחוץ לדמות של וונדר וומן ואם תיחלץ מהצל, תגיע להצלחה גדולה. דמותה כוונדר וומן היא משא כבד. צריך לזכור שיש גם בעיית שפה ומבטא וגם בתור שחקנית היא צריכה להתמקצע וזה אתגר לעבוד עליו״.

ובכל זאת, בוגן מאמין שגדות יכולה להמשיך ולנסוק בהוליווד ולייצג אותנו בכבוד גדול, כפי שעשתה עד כה. הוא מוסיף ומציין כי ליאור אשכנזי, שיככב השנה בהפקה אודות מבצע אנטבה, עשוי לפרוץ, ומציע שנשים לב גם ליוצר, גיא נתיב, שיוציא השנה סרט עלילתי שמאחוריו סיפור אמיתי אודות נאצי שחזר בתשובה.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים