שתף קטע נבחר

מה ומי במיאמי

 בתום 18 חודשים של בניה אינטנסיבית, גזרו השבוע את הסרט בטקס פתיחתו החגיגית למלון "Inn Residence Marriott", הממוקם בטבורה של סאני איילז (הריביירה של פלורידה). המלון הינו בבעלותם המשותפת של איש העסקים הישראלי ברוך שלומוביץ' ורוברט (בובי) פיינראב ובניהולה של רשת מלונות "מאריוט". אל טקס הפתיחה הגיעו ראש העיר ג׳ורג' (באד) שול, וכל חברי מועצת העיר, הקבלנים והאדריכל הישראלי קובי קרפ וצוותו, שפעלו להקמת הפרויקט, עיתונאים ואנשי תיירות. בתום טקס גזירת הסרט‏ והנאומים, עלו המוזמנים אל קומת הגג, שם נהנו מתקרובת עשירה, שתייה ומוזיקה. המלון מהווה נדבך חשוב נוסף, למצוקת החדרים בתיירות הגואה, בדרום פלורידה. במלון 194 חדרים נוחים ומאובזרים. שלושה אולמות המשמשים לוועידות, כנסים ואירועים, ספה חדרי כושר, בריכה, מסעדה בקומת הבריכה, בקרוב תיפתח מסעדה מרשת "Joe & the Juice". בנוסף למחירים האטרקטיביים, המלון מציע לאורחים ארוחת בוקר הכלולה במחיר הלינה. המדור שולח ברכת הצלחה.

 

 

שושי וברוך שלומוביץ' עם רייצ'ל ובוב פיינראב- בעלי מלון 'מאריוט' ()
שושי וברוך שלומוביץ' עם רייצ'ל ובוב פיינראב- בעלי מלון 'מאריוט'

 

 "קול ששון וקול שמחה - כל חתן וכל כלה", מאות חברים ובני משפחה, הגיעו במוצאי שבת לאולם "בני תורה" שבבוקה ראטון, כדי להשתתף בחתונתם של ליאור, בתם של איריס ודוקטור מאוריציו לין, עם בחיר ליבה מייקל (מיכאל), בנם של קטיה וסם משה - רומנו. טקס החופה נערך תחת כיפת השמיים בקור עז, והרב דניאל שהיינו, חימם את הלבבות בטקס מרשים ובברכה המיוחדת של "הרבי" אותה הקריא הרב חיים ליפסקר. בתום הטקס נכנסו האורחים לאולם שקושט בידיו האמונות של איתן פניאס, בסגנון ט"ו בשבט. לאורחים ציפתה הפתעה כאשר תזמורת "שלום" המיתולוגית בהרכבה המלא עם הזמרת רונית גינוסר, והאחים דודי ועוזי ניזרי, אליהם הצטרפו זמרת ונגנים, חידשו ימיהם כקדם, הופיעו ושימחו את הנוכחים, תחת עינה הפקוחה של המפיקה, יעל ינאי. התקליטן דודו אדרי המשיך להרקיד עד השעות הקטנות של הלילה את האורחים הרבים, ביניהם: נציגי עמותות וארגונים שונים, ראשי הקונסוליה הישראלית, רופאים וקולגות. רגעי השיא של הערב היו כאשר ד"ר לין - אבי הכלה, שר לכבודה שיר, אותו כתב במיוחד עבור בתו ליאור. אחריו בשלב הנאומים והברכות פרסה איריס – האם הגאה, את סיפור היכרותם של בני הזוג הטרי והודתה לאורחים. את כל הערב תיעדו הצלם ארז קאשי ואנשי צוותו

 

הזוג הטרי ליאור ומייקל רומנו בתום חופתם ()
הזוג הטרי ליאור ומייקל רומנו בתום חופתם

 

רופאת השיניים ד"ר מור דגן, בתם של יעל ורונן דגן ונכדתו של פיני דגן, מתגוררת דרך קבע בטורונטו. השבוע היא הגיעה לבקר את בני משפחתה והותירה מאחור את החבר שלה ד"ר ג'ף סאס. במוצאי שבת היא הוזמנה על ידי אחותה התאומה ד"ר שחר אדלסבורג, לצאת לבילוי ב"סוהוbeach club ", שם ציפתה לה הפתעה. כל בני משפחתה ובני משפחת החבר שלה, צפו בחשאי איך החבר פוגש אותה ומובילה על שטיח עטור בשושנים, כורע ברך ומבקש את ידה. בהמשך בארוחת ערב משפחתית חגיגית הוא הציע לה נישואין. שעה קלה לאחר מכן הצטרפו חברותיה הרבות וחברים קרובים של ההורים המאושרים והמשיכו את החגיגה בשירה וריקודים. המדור שולח ברכת מזל טוב

 

בני הזוג ד"ר מור וד"ר ג'ף לאחר אירוסיהם עם ההורים המאושרים ()
בני הזוג ד"ר מור וד"ר ג'ף לאחר אירוסיהם עם ההורים המאושרים

 

ביום ראשון בבוקר, הגיעו מאות רבות של אנשים מבוגרים, צעירים ובני נוער, כדי להשתתף בארוחת בוקר אלגנטית שהייתה האירוע המסורתי השנתי של בית ספר "הלל". את הטקס פתח מרטי שק - נשיא בית הספר. מרטי, הציג את תכניות הבניה לשלב השני בהרחבת הקמפוס, שיכלול את המעבדות ובית המדרש שישרתו את גילאי גן חובה עד כיתות י''ב. הרב דוקטור עזרא לוי, נשא נאום ברכה לנוכחים, דיבר ארוכות על דמותו ואופיו המיוחד ועל מסירותו הרבה של המחנך יובל מיארה ז"ל, לקראת מלאות 11 חודש למותו. דוקטור לוי, בירך את סוזן, אמו של יובל, אחותו אילנה, ואחיו ירון וחיים, שהגיעו מישראל, במיוחד כדי להשתתף באירוע. בהמשך הזמין דוקטור לוי, את הנשיא היוצא קארלוס ברנר, כדי להציג את המרצה האורח, הרב לורד סאקס. הרב סאקס, ריתק את הנוכחים בנאומו בו הדגיש את חשיבות החינוך היהודי, המהווה את הגורם העיקרי, להמשך קיומו של העם היהודי במהלך הדורות. בסיום ההרצאה, עלו לבמה עמית מיארה, בתו של יובל ז"ל יחד עם דודה ירון והם שרו את השיר "מודה אני", שהיה למעין המנון בבית הספר בזכות יובל ז"ל. לאחר מכן הוקרן סרטון בו דברה מיטל, רעייתו של יובל, ודבריה לא הותירו אף עין יבשה בקרב הנוכחים. הרב ד''ר עזרא לוי, המשיך בפנייה לנוכחים לתרום למען "כולנו", קרן המלגות בבית הספר. ההתרמה הייתה דיגיטלית וקצרה ומיד לאחר מכן יצאו כולם אל מגרש הספורט, שם החל טקס הכנסת ספר התורה המהודר, שהוקדש לזכרו של יובל אליהו רפאל מיארה ז''ל. הנוכחים יצאו בריקודים ובשירה כשהם נושאים את ספר התורה עם הכיסוי - המעיל היפה שעוצב במחשבה רבה. התהלוכה צעדה ממגרש הספורט עד לבית המדרש בקמפוס התיכון בשירה ובהתרגשות רבה. רגע שיא ההתרגשות היה כשהוכנס ספר התורה המיוחד בעיצובו אל ארון הקודש. רבים מהנוכחים התקרבו אל ארון הקודש, נישקו את ספר התורה ותפילה בליבם. יהא זכרו של יובל ברוך. וכראוי לאופיו השמח והעליז, הכאב היה מהול בשמחה על הכנסת ספר התורה החדש. בסיום נהנו כולם מארוחה מבית היוצר של "פוד ארט".

 

 

בני משפחת מיארה, עם הרב ד"ר לוי וספר התורה החדש ()
בני משפחת מיארה, עם הרב ד"ר לוי וספר התורה החדש

 

 

הזמרת, פזמונאית ויוצרת – זמירה חן יחד עם המוזיקאי דרור משולם, עובדים בימים אלו במרץ רב על ההפקה הבאה שלהם, "ערב שירי אהבה". ערב זמר איכותי נוסף מבית היוצר של זמירה חן. בואו לשיר מכל הלב ולחגוג במופע מוסיקאלי מרגש, לכבוד "יום האהבה הבינלאומי". לאחר הצלחת הערב הקודם: "יובל לשחרור ירושלים", הציפיות גבוהות וההנאה מובטחת!. במוצ"ש ה- 10 בפברואר, באולם האירועים של המרכז הקהילתי היהודי על שם "פוזנק", ישירו ממיטב השירים המוכרים והאהובים שנכתבו על אהבה!!!! הזמרים וזמירה, מבטיחים "אלף נשיקות". הבטיחו את מקומותיכם. מכירת הכרטיסים בעיצומה.

 

רגע לפני שעלו בני הזוג רויטל ודודו פישר למטוס לקראת סיבוב הופעות ראשון בארצות הברית, אחרי הסרת צו מניעת יציאה מהארץ, התייצבו השניים, בבית הנשיא אשר איחל להם הצלחה "תמשיכו לעשות חייל ולהעצים את שמה של ישראל בכל העולם". תושבי אוונטורה זכו לשמוע את הזמר האהוב עליהם דודו פישר, החוזר לבמות אמריקה ובגדול. הופעתם במיאמי הייתה בפני אולם מלא מפה לפה, כשכל הכרטיסים אזלו תוך זמן קצר. אנשים נאלצו לשוב הביתה מבלי לצפות בהופעה. הקהל שזכה להיכנס נהנה מאד מהמופע החדש בו פורט פישר על גיטרה, שר ומגולל את סיפור חייו מאז ילדותו ועד היום. במופע המרגש בין בכי ועד דמעות צחוק, משתף דודו, את הקהל, בקשר העמוק עם אשתו, המנהלת ומפיקה אותו ועל אבהותו הטריה בגיל 66. השניים המשיכו למסע ההתרגעות שלהם בהפלגה לאיים הקריביים וביום שלישי הם שבו להמשך הופעות מתוכננות בישראל. בסוף חודש מרץ יופיע דודו פישר, לצד תזמורת גדולה ב"קרביץ סנטר", עם תכניתו החדשה האישית והאינטימית, מופע לא למבוגרים בלבד.

 

הזמר דוד פישר בתום ההופעה עם ד"ר אמיר בראון, זוהר והלן לוסקי ()
הזמר דוד פישר בתום ההופעה עם ד"ר אמיר בראון, זוהר והלן לוסקי

 

 במלאת שנה להשבעתו של הנשיא טראמפ, חלק לו איש העסקים הישראלי ג׳ו זבולוני, כבוד, וארגן מפגן תמיכה מיוחד. שיירה של מאה וחמישים מכוניות וכ- 50 אופנוענים, מעוטרים בדגלי ישראל וארה"ב, (רובם מקרב קבוצת "הרעם המתגלגל") התאספו ביום ראשון בבקר ב- "גולף סטרים פארק". הרבנים ברכו את השיירה בברכת הדרך, הרב דניאל שהיינו תקע בשופר, התקליטן דויד עניא ניגן את ה"תקוה", והשיירה הארוכה בראשותו של זבולוני, יצאה לדרך לכיוון ווסט פאלם ביץ'. לכל אורך הדרך ליוו ניידות ואופנועני משטרה את השיירה ופינו לה דרך בואכה "מאר-א לגו". השיירה באורך של שלושה ק"מ התמקמה בפארק סמוך לביתו של הנשיא, שם ציפו להם אנשים רבים ולא מעט אנשי תקשורת ואנשי השירות החשאי, שדאגו לסדר המופתי. בזה אחר זה עלו הנואמים ששבחו את תפקודו של הנש

יא, כאשר החוט המקשר ביניהם היה אהדתו ותמיכתו של טראמפ בישראל והכרתו בירושלים כבירת ישראל. כעבור שעה קלה הסתיימה העצרת בשירת ההמנונים. המדור שולח ברכת ישר כוח.

 

חברי קבוצת "השמיים הם הגבול" חגגו ביום שני שחלף במועדון "הספורט בר", למנהיג הקבוצה מייק דייגי, את יום הולדתו ה-71 . הקבוצה הצוהלת שרה, רקדה, וקינחה עם עוגת יום הולדת מיוחדת בצורת "שולחן קזינו", המקום החביב על בעל השמחה. המדור שולח ברכת מזל טוב.

 

מייק דייגי ונכדתו קייסי בחגיגת יום ההולדת ()
מייק דייגי ונכדתו קייסי בחגיגת יום ההולדת

 

 השבוע צוינה ברחבי העיר, בבתי הכנסת ובאירועים שונים ההילולה לזכרו של הבבא סאלי – ישראל אבוחצירא זצק"ל. בלטה במיוחד ההילולה המסורתית אותה עורכים האחים צ׳ארלי וג'קי עמר, באולמי עדן. גם הרב מוטי ענתי, וקהילתו – "בית משיח" הצטרפו השנה לחגיגות וערכו ערב גאלה לציון ההילולה, שכל הכנסותיה היו לטובת מלגות חינוך למען ילדי גן הילדים על שם "דותן ישראל וענונו".

 

לסניף החדש של ישיבת "שובה ישראל" בצפון מיאמי ביץ', הגיע הרב יאשיהו יוסף פינטו שליט"א - נצר למשפחת אבוחצירא. הרב פינטו שליט"א, הגיע כדי להשתתף בסעודת הילולה לזכר הצדיק הבבא סאלי זצק"ל. על אף שהרב אינו בקו הבריאות, הוא הקפיד להעביר את שיעור התורה המסורתי ובתום הסעודה החגיגית, התפנה הרב לברך את חסידיו עד השעות הקטנות של הלילה.

 

 מסעדת "סוהו" בהנהגתו של שלומי עזרא, הפכה כבר מזמן למקום עליה לרגל של כל "המי ומי" והאחמי"ם המגיעים לביקור מישראל. השבוע אירח שלומי, את הזמר עומר אדם, שהגיע לביקור פרטי לזמן קצר. אדם מלווה על ידי חברו איש העסקים דוד עמר, ביקש להישאר בפרטיות והבטיח לקהל הרחב ליהנות מהופעתו שתתקיים בחודש מרץ במיאמי. בהמשך נצפו במסעדה הכשרה, החזן יחיאל נהרי, הזמר אבנר גדסי, ואושרי כהן. לאחרונה הרחיב שלומי, את עסקיו ובנוסף ל"בייגל קוב", הוא פתח בצמוד למסעדה "סוהו דיילי" רחב ידיים – כשר. במקום ניתן למצוא מבחר בשרים, אוכל מבושל, כריכים, מוצרי מזון ועוד.

המדור שולח ברכת הצלחה.

 

במסגרת חגיגות יום העצמאות ה- 70 של מדינת ישראל, יופיעו הזמר דייויד ברוזה ותזמורתו בבית הכנסת "בני תורה" שבבוקר רטון. ברוזה ישלב בהופעתו ממיטב להיטיו הישנים בשילוב שירים חדשים. ברוזה הינו אמן גיטרה עם קול מלטף, יוצר ומלחין, מהשורה הראשונה. הוא העמיד שורה ארוכה של שירים, שהפכו לנכס צאן ברזל בזמר הישראלי. ברוזה הינו בעל שם עולמי והוא מרבה להופיע ברחבי העולם. מכירת הכרטיסים בעיצומה.

 

הסטנדאפיסט נאור ציון, הגיע לסיבוב הופעות ברחבי ארצות-הברית, בהפקתו של האמרגן פואד עובדיה. למיאמי הגיע נאור אחרי הופעות מוצלחות בטורונטו, בוסטון וניו יורק. הופעתו כללה גם קטעי וידאו רלוונטיים, אלתורים, ופלירטוטים עם הקהל. נאור, היה שנון וחד והקהל זכה למנת צחוק גדושה, כשהאמן משלב במהלך הערב בדיחות עדכניות. ביום שבת הבאה יופיע נאור בלוס אנג׳לס ויחתום את סיבוב הופעותיו ביום ראשון, בסן פרנסיסקו. לאחר מכן יתפנה האמרגן פואד עובדיה להתארגן לקראת הופעותיה של עדן בן זקן שתתקיימנה בתחילת חודש אפריל.

 

נאור ציון עם המפיק רועי אלון והתקליטן דודו אדרי בתום הופעתו במיאמי  ()
נאור ציון עם המפיק רועי אלון והתקליטן דודו אדרי בתום הופעתו במיאמי

 

ארגון ויצ"ו במיאמי, עורך את ערב הגאלה השנתית שלו, ביום רביעי ה-31 בינואר במלון טורנברי אוונטורה. האירוח ייערך בסימן 70 שנה למדינת ישראל באירוע יוענקו תעודות כבוד למרצדס איבצ'ר מייסדת ויצ"ו שתקבל אות כבוד על הישגיה בארגון, אות גבורה יוענק לסורין הרשקו, אשר לקח חלק במבצע אנטבה. אות ההוקרה של איש השנה של הארגון, יוענק לסלומון אשכנזי. בחלק המוזיקלי, יופיע הזמר יהורם גאון ואליהם יצטרפו אורחים נכבדים נוספים.

 

מרצדס איבצ'ר עם פעילת ויצ"ו ()
מרצדס איבצ'ר עם פעילת ויצ"ו

 

ארבעת הפרלמנטים הפועלים כיום בדרום פלורידה, התקבצו יחדיו על מנת להביא את הכתב הצבאי המוערך, יואב לימור, למפגש משותף. לימור יעדכן על ההתפתחויות האחרונות בזירה המדינית והביטחונית, תגובות מדינות ערב השונות להצהרת ירושלים של טראמפ, ניסיונות התבססות החמאס בדרום לבנון, הסיבות לחידוש ירי פצמ״ר ורקטות של הג׳יהאד האסלאמי מעזה, השפעת גילויי המנהרות על מאזן הכוח בין צה״ל לחמאס, התקפות חיל האוויר הישראלי בסוריה, התבססותו מחדש של אסד, השלכות הרצח של הרב שבח, פעולת התגמול של הימ״מ בג׳נין, ועוד. כמו כן, ייתן לימור את תחזיתו לשנת 2018 ויחווה את דעתו לגבי מלחמה אפשרית בקיץ הקרוב. המפגש יערך ביום ראשון הבא, ה- 28 בינואר במלון "Embassy Suites" בבוקה רטון. פתיחת דלתות ב- 19:30, תחילת דברים ב- 8:00 בערב בדיוק.

 

בפדרציה שוקדים בימים אלה על האירוע השנתי המרכזי שיתקיים בסימן חגיגות השבעים למדינת ישראל. הגאלה תתקיים ביום שני, 12 בפברואר, בשעה 17:30, במלון הילטון מיאמי. יושבי הראש של הגאלה הם בני הזוג נדין וסטיב פולדס, שיארחו נכבדים רבים. אות הוקרה מיוחד יוענק לחברת הקונגרס איליאנה רוס-לייטנן שתזכה לקבל את אות "ידידת ישראל" לשנת 2018 על עבודתה הבלתי נלאית למען מדינת ישראל, חירותה ואזרחיה. רב אלוף. (מיל ') בני גנץ, הרמטכ"ל לשעבר, יישא את הנאום המרכזי.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים