שתף קטע נבחר

מה ומי במיאמי

חברת התעופה” אל על” אירחה השבוע במלון קונטיננטל שבדאון טאון, את בכירי סוכני הנסיעות ממיאמי רבתי לארוחת ערב. הסיבה למסיבה הייתה הכרזת הפעלתו של מטוס ה"דרימליינר" החדיש, בקו הישיר הפועל בין מיאמי לתל אביב. כבר בתחילתו של הערב ניתן היה לחוש את הסיסמה של החברה "הכי בבית בעולם". בתום קבלת הפנים ובטרם סעדו האורחים את ליבם בארוחת ערב. את הערב פתחה שריל שטיין - מנהלת יחסי הציבור של החברה, כשהיא הזמינה את סגן הקונכ"ל גיא גלעדי, שדיבר על חשיבותו של הקו הישיר, לפיתוח התיירות בין פלורידה לישראל. "מיאמי היא יעד חשוב בכמה מישורים, ראשית וחשוב מכל - הקהילה היהודית הענפה המתגוררת בעיר ונאלצה עד היום לטוס דרך יעדי המשך". חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם.

 

מיאמי גם מהווה כיום שער לאמריקה הלטינית - במיוחד מרכז ודרום אמריקה. בהמשך הזמינה שריל שטיין, את האורחים לצפות בסרטון "ברוכים הבאים אל המחר". מנכ"ל "אל על" בצפון אמריקה - יורם אלגרבלי, שמח לבשר כי בשל הצמיחה המהירה בכמות הנוסעים בקו מיאמי - תל אביב, הקדימה החברה את כניסתו של המטוס החדש לשירות הציבור בקו זה שיחל לטוס כבר ב-29 באוקטובר 2018. מנהל "אל על" במיאמי - ראסטי סילבריו, הפורש לגמלאות לאחר עשרים ושלוש שנות פעילות פוריות, סקר את התפתחותה של החברה, הודה לסוכני הנסיעות על שיתוף הפעולה, הכריז על חידוש מבצע "חלב ודבש" הכולל חבילות תיור, סיפר על המכירה המהירה של מקומות הישיבה במחלקת העסקים, והציג את סרטון ההדמיה של המטוס החדש. המטוס כולל: מחלקת ביזנס מפתה ומפנקת, כיסאות ההופכים למיטות נפתחות ב-180 מעלות, פרטיות מושלמת, עיצוב מפנק עם יחידות בידור עם מסך נגיעה, מערכת חמצון מודרנית, כיסאות רחבים בפרימיום, ועוד.

 

- ()
הצוות הבכיר של "אל-על" במיאמי עם יורם אלגרבלי

 

ראסטי הזמין את המחליפה שלו, ג׳ויס שוננברג - ריד, שהגיעה מתחום התיירות והמלונאות. ג׳ויס, שהספיקה להכיר את הצוות המסור של הסניף במיאמי, הכולל את סאלי זילברשטיין הותיקה, פנתה אל סוכני הנסיעות ואמרה "אם תמשיכו בקצב הזה, בקיץ הבא אנו צפויים להפעיל חמש טיסות שבועיות". אורי שטיינברג - נציג משרד התיירות בצפון אמריקה, הרעיף שבחים על פעילות החברה על חלקה בהגברת התיירות לישראל ועל החשיבות שמייחסים לה במשרד התיירות, כחברה המשרתת את הציבור, המקרבת את הקהילה לישראל: "הפנים של "אל על" הם הפנים של ישראל".

 

הוא מסר נתונים על התיירות שצמחה ב 30% והכריז כי השנה הגיעו כחצי מיליון תיירים מפלורידה אשר ביקרו בישראל. גל גרשון - המנהל המסחרי של החברה בצפון אמריקה, המתעתד לשוב בקרוב לישראל, לתפקיד בכיר בחברה, ציין כי בעתיד יתמקדו בשווקים נוספים כגון דרום אמריקה וקהילת הלהט"בים. מינדי הרדון, בעלת סוכנות הנסיעות "ג'רי אלן טראוול", בירכה בשם כל הנוכחים את ראסטי ואמרה "הוא התניע אותנו, סייע, נתן עצות והיה בעל אוזן קשבת. בועז יעקובי - המנכ"ל וסגן הנשיא של חברת השכרת הרכב "שלמה סיקסט" ומאיה טרינקוורט - מנהלת החברה בצפון אמריקה, הודו לחברה על שיתוף הפעולה ההדוק, על המבצעים המשותפים והגישו עוגת יום הולדת ליורם אלגרבלי, לרגל יום הולדתו. בהמשך הוזמנו גם ראסטי וסאלי לבמה והתכבדו בעוגת יום הולדת משלהם. יורם העניק אות הוקרה ושי נאה לראסטי, לרגל פרישתו לגמלאות. את הערב חתם יורם אלגרבלי כשהוא מביע את שביעות רצונו מהצלחת הקו מיאמי - תל אביב: "היום אנו מקיימים את ההבטחה, כי אם אתם תעבדו קשה ותביאו מספיק נוסעים, אנו נדאג לשדרג את הקו ויחדיו אנו פורעים את ההתחייבות בהכנסתו של הדרימליינר ושוקלים להוסיף טיסה יומית נוספת" יורם סיים בהרמת כוסית עם הנוכחים.

 

- ()
יורם אלגרבלי עם בועז יעקובי ואורי שטיינברג באירוע של "אל על"

 

לאור הצלחת "תערוכת 70 שנה למדינת ישראל ולמלון סגאמור", החליטה רונית ניומן, המנהלת התפעולית של תערוכות האומנות של המלון שבבעלות משפחת בן יוסף, לשחזר את ההצלחה. השבוע נפתחה התערוכה בהשראת "סלון דה פרי" מהמאה ה-19. בתערוכה יוצגו 100 יצירות של אומנות עכשווית, פרי עבודתם של 40 אומנים ממיאמי ומישראל. התערוכה תוצג במלון עד ה-30 בספטמבר. התערוכה שתהיה פתוחה ,24/7 נערכת בשיתוף "זמיק גלרי" עם יועץ האומנות של המלון, סבסטיאן לברו וגלריית האומנות "בלו גלרי".

 

- ()
רונית וד"ר דויד ניומן בתערוכה במלון סאגמור

 

 ביום ראשון באו בברית הנישואים ארי (אריאלה) קהתי עם בחיר ליבה אמיר קובני. עשרות חברים ובני משפחה הגיעו למלון doubletree שבהוליווד. הזוג נכנס לחופה שהוצבה על שפת הבריכה לצלילי השיר "נשבע". אם החתן, יהודית ובתה של הכלה, שרית הובילו אותם אל החופה. משה אבי החתן נעדר בשל האבל בו הוא שרוי. הרב חיים סלבטיצקי, מחב"ד לאס אולאס, קידש את בני הזוג בחן רב ובהומור. הוא בירך אותם בברכת זוגיות מאושרת. התקליטן דוד עניא, ליווה את האירוע מתחילתו תוך שהוא מרקיד ומשמח את המוזמנים, שלא פסקו מלפזז על רחבת הריקודים. אחרי שנהנו מקייטרינג עשיר של רונן כהן מ"פוד ארט", הפתיע החתן את רעיתו הטריה כאשר שר לה את השיר "את חרותי" אותו ליווה בגיטרה המוסיקאי ג'ורג' לאקטוס מלהקת הג'יפסי קינג. את הערב תיעדו במצלמתם יניב פלדמן וניסים הרוש והצוות שלו מ" סנאפ 7000". המדור שולח ברכת מזל טוב.

 

- ()
ארי (אריאלה) ובחיר ליבה אמיר קובני

 

 

* "הבית הישראלי" הכריז השבוע על הטבה לחוזרים בשנת ה-70 למדינת ישראל. תושבים אשר חוזרים עד לתאריך 9/9/2018 ואשר עונים על הקריטריונים, יוכלו לקבל החזר של מחצית מסכום הפידיון של ביטוח לאומי, וזאת בכפוף לתנאי ההטבה. לפרטים נוספים: https://bit.ly/2t9zt8W

 

- ()
הבית הישראלי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים