שתף קטע נבחר

הכירו את myreleaf

סטארטאפ השבוע שלנו הוא myreleaf, מוצר המספק הקלה מיידית ולטווח הארוך לאנשים הסובלים ממתח או חרדה. הישראלים שמאחורי הרעיון עונים על השאלון שלנו

תעודת זהות:

מייסדים: עדי ולך, ד"ר ארנה לוין, ד"ר אבנר ולך

שנת הקמה:2016

שנות עבודה בניו יורק: שנה

 

הרעיון מאחורי הסטארטאפ:

הקמנו את מיירליף כדי לייצר מוצר שמאפשר לאנשים להירגע בכוחות עצמם במצבי מתח וכאשר הם חרדים, ע״י שימוש בטכניקות טבעיות בלבד. המוצר משלב שלוש טכניקות ידועות ומוכחות להפחתת מתח וחרדה: הארכת משך הנשיפה, ויסות דפוס הנשימה, ארומתרפיה ו ״ grounding״ - גירוי רב חושי.

 

איך נולד הרעיון?

הרעיון נולד מההתנסות האישית של עדי, מייסדת ומנכ״לית החברה, עם התקפי חרדה. לפני כ-12 שנה עדי סבלה מתקופה אינטנסיבית של התקפי חרדה. היא פחדה מאוד מתופעות הלוואי של התרופות ולכן ניסתה כל פתרון אחר שקיים בשוק. על אף שחלק מהפתרונות עזרו במידה מסויימת, התקפי החרדה המשיכו להגיע והיה לה קשה מאוד לעצור אותם בעצמה. בנוסף גם הפחד מהתקפי חרדה היה מאוד משמעותי, היום אנחנו יודעים שזו תופעה ידועה ונפוצה מאוד שנקראת avoidance behavior. מתוך ההתנסות האישית הזו הגיע הרעיון לפיתוח של מוצר שאנשים יוכלו לקחת איתם לכל מקום ולהשתמש בו בכל סיטואציה על מנת להרגיע את עצמם.

 

עדי ולך ()
עדי ולך. מנכ"לית ומייסדת החברה

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

הדבר הראשון שעשינו אחרי כתיבת הפטנט, היה לדבר עם הרבה אנשים שסובלים מחרדה ועם מטפלים ורופאים כדי לוודא שהצורך שזיהינו קיים ומדוייק. מהר מאוד אחר כך ובעזרתו של המעצב רפי קובי בנינו את הפרוטוטייפ ויצאנו לניסוי בטא. התוצאות מהבטא היו מדהימות והשלב הבא היה ביצוע של מחקר קליני ע״י פרופ דני חמיאל ועמית רוזנברג הפקולטה לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה. היה חשוב לנו מאוד לוודא שהמוצר אכן אפקטיבי ומפיק את התוצאות שציפינו שיפיק לפני שאנחנו מתקדמים. ברגע שהתוצאות מהמחקר היו מובהקות, התקדמנו ליצור ואז להשקה.

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

ניו יורק מאפשרת לנו הן חיבור לקהל האמריקאי שהוא קהל היעד העיקרי שלנו והן חיבור לאקו סיסטם בתחום הבריאות. עיריית ניו יורק עושה מאמצים מאוד גדולים על מנת לטפח ולתמוך פה בקהילה הזו ואנחנו מקבלים מזה המון.

 

 

- ()
ד"ר ארנה לוין.

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

בסוף 2017 פורסמה כתבה במנטה על הסיפור האישי של עדי. התגובות שקיבלנו היו מדהימות, הן לגבי המוצר והן לגבי החשיפה של הסיפור האישי שעזרה להמון אנשים. חרדה לצערינו היא עדיין נושא לא מאוד מדובר והרבה אנשים מרגישים מאוד בודדים בתוך החוויה הזו. בנוסף, קיים צורך מאוד גדול במוצר טבעי שמספק הקלה מיידית וניתן להשתמש בו בכל מקום וסיטואציה.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

מצטרפים לאקסלריטור בשלב מוקדם יותר. כשהגענו לניו יורק התקבלנו לאקסלרטור של עיריית ניו יורק שמיועד לסטרטאפים מתחום הבריאות, וזו הייתה קפיצה משמעותית בשבילינו הן בהבנה של השוק והן בכניסה וההיכרות עם האקו סיסטם.

 


- ()
ד"ר אבנר ולך.

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

מאוד תלוי בסוג הסטארטאפ ובקהל היעד, אבל אם קהל היעד הוא אמריקאי אז ההגעה לניו יורק וההיכרות עימו מקרוב קריטית. בנוסף גם ההכרות עם מבנה החברה והשוק האמריקאית, החשיבות של הארגונים השונים ומוקדי הכח מאוד חשובה על מנת לאפשר גדילה וזה משהו שמנסיוננו קשה מאוד לעשות מרחוק.

 

מחפשים עובדים?

בהחלט! חפשו ב-

http://www.myreleaf.com/

 

 

 מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל SOSA NY.

 

 www.IsraeliMappedinNY.com

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים