שתף קטע נבחר

אמזון ישראלי לבעלי מקצוע

רוני פלשטיאב ואלי כהן מעולם לא היו אנשי הייטק, מה שלא הפריע להם לבנות אפליקציה שימושית מאוד להשגת בעלי מקצוע לכל סוג של עבודה. תכירו את fixitapp, שם תמצאו שרברב זול בכמה הקשות

יש לכם את כל הכלים והכשרון לתקן כל דבר בבית? יש לכם את הכישורים לספק שיעורים פרטיים בלימודים? אולי אתם אלופים בניקיון או נהנים לעשות בייביסיטר? אלו ולמעשה כל שירות שאתם יכולים לספק, עלול להיות בדיוק מה שמישהו אחר צריך, ועכשיו, הודות ל-fixitapp אתם יכולים להציע אותם למי שצריך, להינות מהכנסה נוספת ולא לשלם דבר.

 

רוני פלשטיאב ואלי כהן חיים בארה"ב כבר הרבה שנים, עוסקים במסעדנות ובנדל"ן, אבל בשנה האחרונה הם משקיעים את כל כולם ברעיון שפיתחו, דרכו יכולים רבים למצוא מענה לפעולות שאינם יכולים להשלים בעצמם ומנגד, יכולים רבים להתפרנס בכבוד.

 

"אח שלי עבד במובינג", מספר רוני. "בוקר אחד הוא הסביר שקשה לסגור עבודה על בסיס קבוע וכך נותר עם ציוד, השקעה וכשרון אבל בלי הרבה הכנסה. רציתילאתר עבורו מקום שיזרים אליו את הלידים, אבל גיליתי שאין מקום כזה".

 

אחרי שיחה מעמיקה עם כהן, החליטו השניים להשקיע לא מעט מחשבה וכסף ולבנות פלטפורמה שתציע כל שירות שהוא, ומענה לכל מי שצריך. "יכול להיות שאת העבודה שלך סיימת במש בערב, אבל אתה הנדי-מן מוכשר ואם אתה מקבל הצעה לעבודה בקרבת מקום, כל מה שאתה צריך לעשות כדי לעבות את ההכנסה שלך, זה להגיע ולעשות את מה שאתה יודע“.

 

אלי מסביר שאחת המטרות המשמעותיות של fixitapp  היא לסייע לכל מי שצריך שירות לקבל אותו במהירות הבזק, וגם לנהל משא ומתן על התשלום. "להבדיל מכל אפליקציה שמציעה לכם שירותים שונים", הוא מדגיש, "התשלום נקבע ביניכם. אתם יכולים להגיד כמה אתם מוכנים לשלם וכך לנהל סיכום ביניכם על התשלום. רצינו", הוא מצהיר, "שהשירות יהיה נוח לכל אחת ולכל אחד. כמה פעמים אנחנו נתקלים בצורך מאוד חיוני אבל אין לנו את הדרך למלא אותו? או התקציב מוגבל. יש באפליקציה שלנו את אלו שרוצים לעבוד, מול אלו שרוצים לקבל שירות. ביחד, כפי שנוכחנו לדעת בחודשים האחרונים מאז עלתה האפליקציה, מצליחים להגיע לעמק השווה“.

 

לפני חצי שנה עלתה האפליקציה לאוויר. מאז, ללא פרסום, כמה מאות אנשים בניו יורק מקבלים או נותנים דרכה שירות. "השירות שלנו כמו אובר, כמו אמזון. כל מה שתרצו תקבלו שם. לאנשי השירות יש דירוגים אותם מעניקים מקבלי השירות וכך יכולים מבקשי השירות להתרשם מאנשי המקצוע“.

 

להבדיל מאפליקציות דומות, ב-fixitapp אין תשלום לחברים, אין סכום הרשמה או מנוי. כל מה שתצטרכו כדי לקבל את השירותים השונים הוא רק להירשם. כל השאר בחינם. "ברגע שאת מאשרת את מספר הטלפון, תוכלי לאתר את איש המקצוע שאת מחפשת. המומחים ידאגו להשיב לך במהרה. אפשר לנהל צ'אט מבלי שרואים את המספר שלך וברגע שמחקת את הבקשה, כל הפרטים שלך יורדים“.

 

- ()
רוני פלשטיאב ואלי כהן. מייסדי החברה

 

אמנם אנחנו רגילים לזליגת אומת הסטארטאפ לתפוח הגדול, אבל יש משהו מאוד מעניין בכניסה של שני ישראלים שמגיעים מתחומים אחרים לגמרי. הם מספרים על תהליך הלימוד הלא פשוט. "למדנו שעולם הסטרטאפ מאוד תחרותי, יש כל כך הרבה חברות שמציעות אותו דבר, אבל אף חברה לא תהיה מוכנה לעבוד כמונו בשיטת המכירה הפומבית שלנו. אנחנו נתנו את כל הכוח לקליינט. יש בזכות זה לצרכן הרבה יותר כוח. לאפליקציות אחרות יש לך מחיר“.

 

מייסדי fixitapp קיוו לקחת את הנוחיות שלנו צעד אחד קדימה. הם הבינו שבעולם שבו אמזון מציעים לנו תוך רגעים ספורים את כל מה שרק אפשר לדמיין, למה לא להציע את אותו דבר גם בתחום השירות? הם הבינו כמה אנשים צריכים עבודות קטנות, אך הכרחיות, וחוששים לשלם הון תועפות. להתחייב לתכנית, מסגרת, שירות מלא כשהם זקוקים לתיקון פה, תיקון שם והחליטו לעשות מעשה.

 

הם גם לקחו איתם את הסיפור של האח. הם שאלו את עצמם היכן יכול עסק חדש או לא מצליח, להינות מלידים, למשוך אליו עניין והצעות. מתוך האמונה שמדובר בעולם המחר, הם השקיעו הון גדול מכספם ויצאו לדרך. "היום האתגר הכי גדול שלנו הוא בעלי המקצוע, אבל זה עובר מפה לאוזן. מבחינתנו", הם מתעקשים, "זו עבודה ולא תחביב, זה פול טיים. לקח לנו הרבה זמן ללמוד איך להשתלב בעולם הזה. זה עולם שלא הכרנו קפצנו למים וזה היה מאוד קשה ומאוד יקר. אבל הגענו עכשיו למוצר הכי טוב שיש ואנחנו מאוד מרוצים“.

 

גם חברות יכולות להציע את שירותיהן באפליקציה ולגייס עובדים ומתמחים וגם איש מקצוע שובד בתחום או בעל חברה, ציינו, יכול להיות גם מבקש שירות. "את הכל עשינו בעצמנו בעבודה קשה, רק מאמונה במוצר. כל מי שמתחיל ברעיון בדרך כלל יש לו לפני הכל משקיע ומפתחים. אנחנו נכנסים לזה לבד. היום כבר יש לנו עוד ועוד לקוחות מרוצים“.

 

FixitApp.com

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים