שתף קטע נבחר

כך תיכנסו לכושר

הטרנדים הבולטים ביותר למי שמתכוון להיכנס השנה לכושר. הכי אין: בוקסינג וריקודים

כושר דורש מאיתנו הרבה יותר מעוד החלטה נחושה בערב הסילבסטר. כדי שנתמיד בפעילות גופנית בשנה הקרובה ישנם לא מעט אלמנטים שצריכים להתמזג. משעות השינה שעליהן אנחנו חייבים להקפיד ועד לזמן שעלינו לפנות לפעילות ולהתמה שבה. אבל כנראה שאחד הדברים החיוניים בכדי להגיע לכושר הנשגב שסימנו כמטרה היא איתור הפעילות המתאימה עבורנו. בניו יורק, האפשרויות הן רבות והתירוצים שלנו מצטמצמים.

 

לכבוד השנה החדשה, גל יפת, מאמן כושר ישראלי בניו יורק, מתאר לנו את הטרנדים ששווה לנו לנסות:

 

"בסצינה המקומית היום נראה שאימוני הבוקסינג הם הכי טרנדיים. ’ראמבל', חברה חדשה עם סניפים ברחבי העיר, עושים אימוני בוקסינג עם שק שמלא במים. אתם מגיעים לעשות אימון קבוצתי, משכירים כפפות ל-45 דק ובמסגרת הזמן הזה עורכים תרגולים של משקל גוף ומשקולות יחסית קלות. בשיעור הזה מתאים לכולם, וכמו כל פעילות גופנית כדאי לבדוק עם הרופא ולהקשיב לגוף בזמן השיעור. המאמן שמוביל את השיעור ידחוף אותך לעשות יותר וחשוב לדעת מתי אתה יכול. המטרה היא לעשות משהו לאורך זמן, אז לא לקרוע את עצמך אלא לצבור בטחון עצמי.

 

"סוויטש", רשת של בתי סטודיו שמובילה אימונים מחזוריים. יש 18 תחנות שונות שמה שקורה בהן, בכל תחנה יש מדריכים שעוזרים למורה הכללי להעביר את התרגולים השונים וההקפדה היא גדולה. זה עובד על כל חלקי הגוף, כמו רוב האימונים אגב. אם אתה יודע שאין לך בעיות מסוימות, אני ממליץ לנסות את האימון הזה".

 

יוגה בצבעים - יש שלל שיעורי יוגה שונים בימים אלו בעיר. יש הרבה שיעורי יוגה חדשים בהם מתרגלים לא רק יוגה אלא גם יוגה עם בוקסינג, המכונים 'בוקס אנד פלו', יוגה עם מדיטציה יש 'יוגה וורקס' יש להם כמה וכמה שיעורים שמותאמים לכל הרמות ואפשר להתאים את עצמנו ולראות למה אנחנו מתחברים“.

 

- ()
גל יפת. "מה שיעודד את המתאמן להתמיד ולראות תוצאות".

 

ריקודים - כדי שנתמיד, חשוב כמובן לאתר את האימון הזה שמעורר את התשוקה שלנו ובשנים האחרונות נראה שבניו יורק רבים עושים זאת באמצעות הריקוד. באלווין איילי במיד טאון מציעים שיעורי ריקוד אינטנסיביים וחוויתיים למבוגרים כמו שיעורי בלט (אותם גם ניתן למצוא בשלל בתי סטודיו בעיר) ריקודים הודיים בסדנון דומה לזומבה, היפ הופ וג'אז מודרני.

 

יפת, מאמן כושר מקצועי לאימונים אישיים, ממליץ להתחיל באימונים אחד על אחד. "בכל תחום הכושר אנשים רוצים מהר מאוד והרבה מאוד וכשזה לא מגיע בקצב הזה, הם מפסיקים. הפלוס בעבודה עם מאמן ומאמן טוב, זה הדרך. מאמן יושב איתך ושואל אותך שאלות, ובודק את הפרטים האישיים שלך מסגנון החיים ועד ההיסטוריה הגופנית. אם את מגיעה לאימון אישי, עוברים על תרגילים בסיסיים גם אם אחרי זה תלכו לשיעורים קבוצתיים תדעו לתרגל אותם בצורה יעילה יותר.

 

אני מאמן במקומות שונים, בין אם במכון של המתאמן או מכון חיצוני ושם אנחנו מתאימים למטרה של הלקוח. משלבים טבעות אולימפיות, יוגה, יציבה, גמישות, כוח מתפרץ ושיטות נשימה שונות. חשוב מאוד גם לשלב שיעורי בית כדי לראות תוצאות. שיעורי בית באים לידי ביטוי בפעילות גופנית חביבה על הלקוח. לפעמים זה יכול להיות ריקוד או שחיה או כדורגל. מה שיעודד את המתאמן להתמיד ולראות תוצאות.

מבין שלל האופציות המגוונות, אתרו את זה שמדברת אליכם, ותתנסו, עד שתתפסו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המאמן גל יפת. 'בוקס אנד פלו'
מומלצים