שתף קטע נבחר

מה ומי במיאמי

בשקט בשקט כשכל העולם עסוק בנגיף הקורונה, וההגבלות שנגזרו על בתי המלון, החליט הפילנתרופ-היזם, מייקל דזר, להפוך את הלימון ללימונדה. בה בעת הוא דואג להשלמת הבייבי הקטן שלו במיאמי, מלון טראמפ שעבר לאחרונה שיפוץ מסיבי ויוקרתי, בהשקעה של שני מיליון דולר כולל הלובי של המלון אשר קיבל מראה צעיר ורענן, נוסח סאות ביץ'. למראה החדש של הלובי הצטרפה המסעדה היפנית היוקרתית סאקה מורי (SEKA MORI) אשר לה סניפים בדרום פלורידה והיא נחשבת לאחת המסעדות היוקרתיות והטובות באיזור. עם פתיחתה המתוכננת בחודש אוקטובר, מקווים לראות אחמי"ם בקרב לקוחות המסעדה בלובי של המלון, כחלק מאורחי המסעדה.

 

כיכיד ()
המסעדה היפנית SEKA במלון טראמפ

 

 בשקט בשקט, כשכל העולם סובב סביב נגיף הקורונה, הפילנתרופ והיזם מייקל דזר, אינו שוקט על שמריו. הוא אינו נח לרגע, הוא מקפץ עם מטוסו הפרטי, בין מיאמי לאורלנדו והופך את הלימון ללימונדה. למראה החדש של הלובי הצטרפה המסעדה היפנית היוקרתית "סאקה מורי", מייקל דזר, אינו שוקט על שמריו והוא אינו נח לרגע, הוא מקפץ עם מטוסו הפרטי בין מיאמי לאורלנדו, כדי לבחון מקרוב אחרי פרוייקט הדגל הגדול שבבעלותו'דזר פארק', המצטרף לפארקים היוקרתיים של אורלנדו:'אפקוט', 'דיסנילנד','עולם הים'יוניברסל סטודיו ועוד. בשנים האחרונות חולק מייקל דזר את זמנו בין מיאמי לאורלנדו כדי להעביר ממיאמי את מוזיאון אוסף המכוניות הגדול ביותר בעולם הנמצא ברשותו, לתחום האטרקציות החדש, 'דזר פארק'הכולל אתמוזיאון מכוניות, מרכז בידור מקורה, הכולל אטרקציות משחקים, מכוניות קארטינג, מתחם נינג'ה, באולינג, טרמפולינות ועוד. הפארק החדש יהווה אטרקציה למטיילים הרבים באזור והינו משלב אפשרויות בידור ויהנו משלל אפשרויות הבידור גם במזג אוויר גשום.'דזר פארק', על שלל האטרקציות שלו אמור להיפתח בשבועות הקרובים.

עם האוכל בא התיאבון והשבוע בטקס מרשים בהשתתפות אנשי ממשל אורחים רבים, יזמים ואנשי תקשורת מקומית, הוא השיק את פרויקט דזאו גרנד (DESEO GRANDE), הפרויקט כולל בניית 365 דירות מתוך (מתוך אלף) בניינים בני 5 קומות. הדירות יהיו מיועדות להשכרה. עוד באמתחתו/תוכניתו שלדזר שועל הנדל"ן הותיק, בניית 3 מלונות,שישרתו את מאות אלפי המבקרים בפארקים באורלנדו.'דזר פארק', ממוקםבקרבתמרכז הקניות הגדול ביותר בעולם - 'אינטרנשיונל דרייב',

 

כיכיד ()
מניחים את אבן הפינה לפרויקט דיזאו גרנד (DESEO GRANDE)

 

כמו בכל שנה, בעשרים השנים האחרונות, תוכלו להנות מהמהדורה הדיגיטלית של 'ידיעות מיאמי', הכוללת ברכות ופרסומות של עשרות עסקים מרחבי פלורידה. המדור שולח ברכת שנה טובה וקריאה מהנה.

לפרטים לחצו על הלינק: http://www.myflipage.com/YM/RH_2020/

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים