שתף קטע נבחר

מה ומי במיאמי

 עמותת "גדולים מהחיים" בארה"ב נהגה לערוך 'גאלה' שנתית, במהלכה גוייסו כספים למימון פרוייקטים לטובת ילדים חולי סרטן, כדי לעזור להם לשפר את איכות חייהם. השנה בשל מגבלות הקורונה לא ניתן לקיים את אירועי 'הגאלה' ועל כן נאלצים ראשי הארגון לקיים את 'הגאלה המרכזית ב'זום'. כותרת המפגש: "אין חיסון לסרטן- ילדים חולי סרטן עדיין בבידוד".

 

הינכם מוזמנים להצטרף לגאלה וירטואלית עולמית גדולה מהחיים,מהנה ומרגשת, הראשונה של העמותה, אשר תתקיים ביום ראשון, ה-21 בפברואר בשעה 19:30 לפי שעון החוף המזרחי. בתכנית: אורחים מיוחדים, והופעה מדהימה של קרן פלס, רביב קנר והסטנדאפיסט מקס אמיני. תוכלו לפגוש את חבריכם על המסך ולתמוך במטרה מתגמלת באמת.

 

השנה אנו זקוקים לתמיכתך יותר מתמיד. תוכלו ללמוד עוד על הארגון ועל פעילותו הברוכה בכתובת:www.largerthanlifeusa.org

להרשמה: https://gala2021.largerthanlifeusa.org

לקבלת פרטים נוספים: 888-644-4040

מצפים לראותכם!

 

sdfdsf ()
הפילנתרופים נעמי ומייקל דזר. (ארכיון).

 

 

בבית הכנסת "נתיבי עזרא שבהנהגתו של הרב אבישי לוי. ציינו בשבוע שעבר את לכתו של אביו הרב יחזקאל לוי זצ"ל. השבוע הגיעו חברי הקהילה לאוהל רחב מימדים, הצמוד לבית הכנסת, שם נערך טקס סיום כתיבת ספר תורה, מיוחד ומובחר, שנתרם לזכרו של הרב יחזקאל לוי זצ"ל. הטקס נערך במתכונת מסיבה עם מוזיקה צוהלת, ארוחת הודיה ושירה, הכל לפי מתווה הגל הירוק של הקורונה. בתום הטקס התקיימו תפילות מנחה וערבית ומיד לאחר מכן סעודת מצווה.

 

sdfdsf ()
הרב אבישי לוי בטקס הכנסת ספר התורה

 

 

השנה חוגגים פורים קצת אחרת.

בבתי הכנסת הרבים ברחבי העיר, נערכים לטקס קריאת המגילה וחג פורים בהתאם למתווה קפדני של שמירת מרחק ועטיית מסכות. מסיבות פורים רבות יתקיימו השנה במתכונת וירטואלית בזום.

ספריית פי.ג'יי. שבחסות הפדרציה, תקיים מסיבת פורים בזום עם זיגי הליצן, השפית לילדים, ננסי ויצירה לפורים בסגנון: עשה זאת בעצמך.

 

חברי "השמיים הם הגבול", המתכנסים מידי ימי שני כ"פרלמנט אצל איציק", חגגו השבוע את יום הולדתו של איציק יוניס. עבודה רבה השקיעו המארגנים בדאגה כיצד להפתיע אותו ובתכסיס כיצד להוציא אותו מהמסעדה שבבעלותו, כדי להתארגן שם למסיבת הפתעה. פעמים רבות מארגן איציק, את מסיבות ההפתעה, אך הוא לא שיער בנפשו כי יצליחו להפתיע אותו ביום הולדתו. יממה קודם לכן חגגו חלק מהחבורה עם בנות זוגם את ולנטיין דיי במסעדה, שם הוגשה לו עוגת יום הולדת, כחלק מהסוואת ההפתעה. המדור שולח ברכות.

 

sdfdsf ()
איציקו עוגת יום הההולדת

 

 

ארגון "ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) התומך ברווחתם של חיילי צבא ההגנה לישראל (צה"ל), הודיעו על סדר העדיפויות לגיוס תרומות בשנת 2021. ההודעה באה בעקבות דיונים מתמשכים עם מפקדים בכירים,מכוח האדם בצה"ל, בנוגע לרווחתם ולצרכים החינוכיים של החיילים.

חיילי צה"ל נתמכים על ידי FIDF ותוכניותיו בנקודות שונות במהלך שירותם הצבאי, בהתאם לצרכיהם הספציפיים. FIDFהארגון שותף במגוון תוכניות, הנוגעות ומשפיעות על החברה הישראלית, החל מחינוך ותרבות וכלה ברווחה ובריאות.

 

עו"ד דינה בן ארי, מנכ"לית סניף מיאמי רבתי ב- FIDF אמרה: "אנו גאים להיות חלק בלתי נפרד מחזונו וכיוונו של הארגון לשנת 2021". "התחלנו כבר בעבודה החשובה בקהילה שלנו לגייס את הכספים הדרושים לעמידה ביעדים לשנת 2021 ולתת מענה לצרכים שקבע צה"ל. מועצת המנהלים הפעילה של סניף מיאמי, פונים ומעודדים את חברי הקהילה, לפנות אל משרד הארגוןכדי ללמוד כיצד יוכלו להצטרף למאמצינו היום".

 

סדר העדיפויות לגיוס תרומות של FIDF בשנת 2021, מבוסס על בקשות רשמיות של צה"ל ונשקלות לגופן, תוך התמקדות בחינוך, בסיוע ומימון כספי וברווחתם של החיילים במהלך שירותם הצבאי.

לפרטים נוספים: 305-354-8233Website: www.FIDF.org

 

רבות כבר נכתב על החלטות הממשלה אודות סגירת השמיים במטרה לחסום את כניסת המוטציות לישראל. ההחלטה האחרונה גרמה לסערה רבה הן בקרב אלפי הישראלים שנתקעו ברחבי העולם והן בקרב הישראלים שביקשו לצאת מישראל. לשלוש טיסות החילוץ של חברת התעופה 'אל על', אותן הפעילה בשבוע שעבר, התווספו השבוע עוד שלוש טיסות. החלטות אלה גרמו לתרעומת בארצות הברית, אשר העבירה לישראל איום כי אם מטוסי 'יונייטד' ו'דלתא' לא יוכלו להשתתף בטיסות החילוץ, אזי מטוסי 'אל-על' לא יורשו לנחות בארצות הברית. כל זאת כשראש הממשלה מכריז "מלונית או מעצר למסרבים". ועדת החריגים לנכנסים וליוצאים מהארץ, חזרה להיות תחת סמכותה של שרת התחבורה, מירי רגב, אשר הספיקה לאשר נוהל פתיחת השמיים עד 2,000 איש ביום, שיותרו להיכנס לישראל, כשהמשימה האמיתית: לקבל היתר חריג לטוס מוועדת החריגים הממשלתית. בימתיים חברת 'אמריקן איירליינס', הכריזה השבוע על פתיחת קו חדש נתב"ג - ארה"ב, החל מהקיץ הקרוב

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים