|
271. לא מתאים לאקלים של ישראל
נוסעת תח"צ , |
תלאביב |
|
(16.07.07) |
מאוד מאכזב שלא עיצבו תחנה אשר מצלה על יושביה בקיץ ומגנה עליהם מפני הגשם בחורף. בקיץ זה ממש סיוט לחכות לאוטובוס בתחנות הקיימות. הרבה אנשים עומדים רחוק מהתחנה בשביל לעמוד בצל. מי שרוצה לעצב תחנות אוטובוס צריך להסתובב בתח"צ כמה שבועות כדי ללמוד על בשרו את הצרכים העיצוביים.
|
|
|
272. לא ראוי. לקבל הצעות מאנשי מקצוע רציניים.
עודד , |
פעם מעצב מוביל.. |
|
(16.07.07) |
|
|
|
273. אף אחד לא חשב להוסיף
פן על קולטי שמש לקיץ הישראלי
העיקר לתפוס כותרת
|
|
|
274. רק להוסיף מנוע גלגלים והגה והתחנה נוסעת
|
|
|
מה רע בתחנות הקיימות? למה לבזבז עשרות מיליונים על "חידוש התחנות"? שפרו את התחבורה הציבורית! תוסיפו עוד רכבות, שפרו את האוטובוסים, תורידו את מחירי הנסיעה, ואם אחרי כל זה ישאר כסף מיותר - יש הרבה עניים ופרויקטים חברתיים חשובים קצת יותר מהשטות הזו.
העיצוב אולי חדשני, אבל לא נוח, לא מגן מפני שמש, רוח וגשם שיכולים להכנס עכשיו מארבעה כיוונים. עגלת תינוק אחת בגשם תחסום את כל התחנה. ומה עם שאר האנשים? איפה נתחבא מהשמש בקיץ ומהגשם בחורף? למה לא לצרף מידע ברור, נגיש ובולט לגבי הקוים שעוברים בתחנה, כולל לוחות זמנים? למה ליצור "אפליה" בין העומדים, היושבים והיושבים יותר נמוך?
הרעיון של לפנות לכיוון הנסיעה הוא מעניין, אבל למה לא לעשות שורות מושבים כומ בקולנוע, שכולם יפנו לאותו כויון? למה ההפרדה באמצע?
כמה עלתה התחרות, וכמה יעלה להתקין את כל התחנות, ואח"כ לעשות סקר שביעות רצון של הציבור, לגלות שהציבור לא סובל את התחנות האלה, ואז לעשות תחרות חדשה, למצוא זוכים חדשים ולסלק את התחנות הקודמות? כמה בעיות יותר דחופות וחשובות אפשר לפתור בכסף המיותר הזה?
אבל בחלם אנו חיים, ועוד שנה נזכה לראות את התחנות המופלצות האלה בדרכים, בברכת כל גדולי האומה שירצו לגזור קופון כאילו הם דואגים ל"חויית הנסיעה" באוטובוס. מי שמדבר על כך - לשלוח אותו מיד לנסיעה בקו 249 מרחובות ללוד. מסלול של 20 ק"מ בשעה וחצי!
|
|
|
הכי חשוב בתחנת אוטובוס שיהיה מקום לשבת לכולם.
אף אחד לא רוצה לעמוד כשהוא מחכה לאוטובוס.
דבר שני - בחורף התחנה פרוצה מכל הכיוונים לרוחות עזות וגשמים
דבר שלישי מאוד חשוב זה הצללה מכל הכיוונים על התחנה.
לצומת לבכם
|
|
|
במדינה השמש קופחת ללא רחם,ולכן החשוב ביותר בתכנון תחנות זה לתת הגנה מהקרינה שמהווה את הגורם לסרטן העור,ועומס חום גבוה לממתינים בתחנות.
|
|
|
278. באנגליה פני הנוסעים לכיוון בואו של האוטובוס וזכוכית מגינה מה
תלמדו מאתנו-הגיון , |
לונדון |
|
(16.07.07) |
|
|
|
279. רק 3-4 מקומות ישיבה???!!כמו בקריות בדיוק!!
תבואו לקריות יש כסאות שבורים וגם אם יש ספסל הוא בגודל חצי מהתחנה ורוב האנשים עומדים!
עכשיו גם בתחנה נעמוד וגם באוטובוס! איזה כיף:(
|
|
|
280. תחנות גרועות, אין הגנה נגד שמש וגשם.
|
|
|
|
|
צריך הרבה שנים של נסיון הרבה כישרון והבנה כדי לתכנן תחנה מתאימה. תחרות בין סטודנטים זה נחמד למען התרגיל האינטלקטואלי של המתלמדים. אבל ראוי ומוצדק להשקיע בתחנה שבניגוד לזו הזוכה תהיה גם יפה גם נוחה גם פונקציונאלית גם זולה ליצור וגם עמידה בפני פגעי מזג האויר וונדליזם. התוכנית המוצעת ממש לא עונה על קמצוץ מכל אלו.
|
|
|
283. תקציב הפרויקט כולל את כל התביעות ממי שנופל בגלל המדרגה?
מדרגה בגובה השוק , |
הרבה עצמות שבורות |
|
(16.07.07) |
זה שאין שום הגנה מרוח
ומגשם
ומשמש שבאה מקדימה
זה כולם כבר אמרו
אבל מה עם בטיחות???
לא רק שהכל עומד על פלטפורמה, מסיבה לא ברורה - וכל מי שעולה עליה מהמדרכה יכול למעוד,
הם שמים מדרגה, בדיוק בגובה השוק! זה הדבר הכי מסוכן שיכול להיות!
מספיק שמישהו דוחף בטעות איזה זקן, והופ, נשבר האגן, והיד.
|
|
|
284. מה עם הגשם - אנשים כלבים???
|
|
|
285. אין הגנה מפני גשם ורוח !!!!!!!!!! אין מספיק מקומות ישיבה !!!
רק לא תחנות כאלה !
|
|
|
286. החלטה ג ר ו ע ה !!!!!
איפה יושביםםםםםםםםםםםםם
איפה הזכוכיות מפני גשם ורוח
מה זה המחדל הזה !
|
|
|
287. אגד יחלק מטריות ודובונים בחורף?
רק אצלינו..הכל יכול-גשם וגשם בתחנה..אחלה רומנטיקה אחד ייצמד לשני לא להרטב..
אפילו לא מצחיק....
|
|
|
288. ועוד משהו שלא הזכירו
לשבת כשהגב מופנה לאלה שבאים מאחור, לא בטוח ונותן תחושה לא נוחה.
מעוצבת, כן. פרקטית, ממש לא.
|
|
|
289. המעצב חשב על כל פרט ופרט
למראה התחנה-נבהלתי, לא אהבתי את העיצוב. בראיה דקדקנית יותר. שמתי לב שהמושבים פונים לכיוון ההגעה של האוטובוסים-בלי שהיושב יצטרך לשבור את הראש.יש 3 מקומות ישיבה מוגבהים, ו3 מונמכים, שזה הרבה יותר מבתחנה רגילה. כמו כן יש משענת, ומקום ל'תיק' (בתמונה של ההמחשבה עם האנשים), תאורה סולרית. רק שמהגשם התחנה לא מגנה. באמת שהעיצוב מחושב היטב. אם יכולנו לראות את העיצובים האחרים אולי עם מה לערוך השוואה, אבל אין. והעיצוב הזוכה באמת מוקפד.
|
|
|
290. העיצוב מאוד יפה, אבל כמו שאמרו פה לפני - לא פרקטי
כשבאים לעצב תחנת אוטובוס, צריך קודם כל לחשוב על הבעיות - שמש, גשם, רוח, שדה ראיה, מושבים.
אף אחד מההצעות הזוכות לא מטפלת בכל אלה!
רק בהצעה השלישית יש די מושבים ושדה ראיה. ההצעה השניה מגנה משמש. והראשונה? אולי שדה ראיה.
זה לא מספיק!!!
תנו לזוכה את הפרס, מגיע לו. אבל בבקשה, תכננו משהו אחר. חבל להשקיע כסף במשהו יפה אך לא שימושי ונוח.
|
|
|
291. התחנה פרוצה לכניסת רוחות
|
|
|
292. מדליק לגלוש עליה מהחרמון...יופי של רעיון
רק להעמיס אותה בלילה
להמתין לחורף ו
ולעלןת צפונה עם ניגררת
לא לשכוח להפתר לפני כן מהקיר והגג
בהצלחה
|
|
|
293. ל 226 - המטרה היא *לשפר* את המצב הקיים
לא לעשות אותו יותר גרוע. חלק מהתחנות הישנות הן מבני בטון מכוערים עם ספסל ארוך. אולי זה קצת חשוך ומרגיש כמו בכלא, אבל נותן הגנה מצוינת מהשמש, הגשם והרוח. זה *כבר* יותר טוב מההצעות הזוכות.
הגולשים פה מתרעמים כי אם כבר עושים חדש, צריך לעשות אותו טוב יותר, לא טוב באותה מידה או פחות טוב מהקיים.
|
|
|
294. בקשר לגשם\שמש אני חושב שזה לא כל כך יצא טוב בתמונה אבל
זה נראה כאילו שהפלסטיקים השחורים הם גם לצדדים פשוט התמונה צולמה לא טוב.
זאת אומרת שהם מגינים אבל זה נראה כאילו שלא. אחרת באמת שהתכנון גרוע.
אפשר היה להרחיב את הפלסטיקים השחורים לצדדים שיגנו מגשם ומרוח.
העיצוב בכל מקרה מאד יפה כל הכבוד מילאנו בישראל.
יוצא גם שיש יותר מקומות ישיבה כי בתחנה רגילה יש 4 ובזאת נראה שיש 6.
|
|
|
295. מרוב שמחה הם "שכחו" דבר אחד-הם לא חשבו על יותר מקומות ישיבה
בזמן ההמתנה הארוכה עד שהאוטובוס "מועיל" בטובו להגיע ! וזה חבל. תחשבו גם על האנשים ההמבוגרים והעייפים שדווקא הם נזקקים לשירותי התחבורה הציבורית ותוסיפו יותר מקומות ישיבה לטובתם ! שלושה מקומות שאתם מציגים שם זה ממש לעג לרש !
|
|
|
שירד גשם התחנה תיהפך לרפסודה!
|
|
|
297. מה עם עמדות אינטרנט ?
קייטרינג צמוד ???
מתקני מסאג' במושבים ???
מסוק לשעת חירום על הגג ???
פלזמה ???
|
|
|
298. מה עם גשם, מה עם רוח, למה שוב רק 3 מקומות ישיבה??
ועיצוב שנות ה-70 |
|
|
(17.07.07) |
נמאס תלכו בעולם תיראו איך מעצבים תחנות יפות בלי בטון ועם ספסלים ל-5 אנשים לפחות
|
|
|
299. אוי ואבוי. למה לא פנו לבצלאל?
|
|
|
300. חבל שלא בחרו לפי הצבעות רשת
ניכר שלמארגני המכרז לא חסר 18 אלף לזרוק על שיט
| |