כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
לא 3 וגם לא 6 דקות: כמה זמן חיכינו במוקדי שירות הלקוחות?
מירב קריסטל ואולפן ynet
פורסם: 18.07.18, 14:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 126 תגובות ב-100 דיונים
31. ישראכרט תמתינו כמה שנים...עדיין לא השגתי אותם !!
זקן בימים.   (18.07.18)
32. 18 דקות היום לישראכרט ואז התייאשתי
מיכאל   (18.07.18)
33. בהכשרה ביטוח ענו לי לאחר 132 דקות. פשוט ביזיון !!!
הכשרה ביטוח ,   חולון   (18.07.18)
ביטחתי אצלם ופשוט אין להשיג את המוקד.
זמני המתנה בלתי סבירים.
פשוט להתרחק !!!
34. ניסיתם את אלטשולר שחם???
דנה ,   רעננה   (18.07.18)
לוקח להם משהו כמו רבע שעה כל פעם שהתקשרתי
35. כי התרבות בארץ "שיחכו, למי אכפת". תרבות פח , חינוך פח
(18.07.18)
36. ומה עם דואר ישראל???
יפעת ארבל ,   רמת גן   (18.07.18)
היום חיכיתי 16:22 דקות על הקו עד שהתייאשתי והשארתי טלפון שיחזרו אלי.
למותר לציין שעד רגע זה לא חזרו אלי.
פניתי גם בהודעה פרטית בפייסבוק, דבר שעזר בפעם הקודמת, אבל היום כבר לא קבלתי מענה
די להפקרות הזאת
37. מרוב שהכל עושים עצמאית ובקלי קלות לא צריך שירות
פועלים מעולה   (18.07.18)
38. בנק פועלים תותחים איזה שרות יש להם רק משאיר מספר באפליקציה ע
(18.07.18)
סלקום פרטנר וכל האלה זוועה
39. תבדקו כמה זמן מענה לוקח להשיג נציג שירות בחברות הביטוח .....
יריב ,   ירושלים   (18.07.18)
40. בנק לאומי שרות לאומי. Call
משה   (18.07.18)
זמן המתנה לנציג 48 דקות
41. זה הפתרון הנכון, שיטפל בבעיה....
גאון הדור   (18.07.18)
לקוח שמתקשר,והשיחה לא נענית בפרק זמן שקבוע בחוק, באופן אוטומטי יזוכה חשבון הבנק המשוייך למס' הטלפון שלו ב 100שח על כל דקה מעבר לזמן ההמתנה שנקבע .
כל חברה תחוייב להפקיד פקדון כספי ביחס לגודלה, והיקף הלקוחות, ומשם ימשך הכסף.
נראה את כל החברות המזלזלות בלקוחות שלהם לא עומדות בזמנים
42. שטויות. סלקום זה המגרש של הקטנים. נסו להתקשר לבנק הדואר
(18.07.18)
לא פחות מ 50 דקות המתנה למענה. סלקום במקום "טוב" בצמרת יחד עם הדואר והוטמובייל. אני מודה שאני מופתע מהנתון לגבי ביטוח לאומי. התקשאתי אליהם לא מעט פעמיםמותמיד ענו לי תוך דקות. או שמשהו שם השתנה, או שהיתה אולי תקלה נקודתית. מאוד מוזר.
43. לרובם מערכת ניהול ידע כושלת של KMS, ככה זה נראה כשחוסכים
מאיר   (18.07.18)
העיקר יש להם לקוחות, זה שהצרכנים שלהם סובלים זה שולי
44. זה מה שיוצא כשהמחוקקים שלנו הם ביטון, אמסלם, מכלוף זוהר,
(18.07.18)
אורן חזן, נאוה בוקר, מירי רגב, בצלאל סמוטריץ, מוטי יוגב,

במקום לפשט רק מסבכים, כל החוק הוא שורה "מענה ינתן תוך 3 דקות העוובר על הוראה זו דינו קנס 10,000 ש"ח
45. סלקום ונטוויז'ן הם אותה חברה
אלון   (18.07.18)
וחוץ מזה הצ'אט שלהם לא עובד כבר שבועיים!
46. כללית יבשו אותי 20 דקות
(18.07.18)
47. פרטנר סיוט !!!!
ירון   (18.07.18)
48. הבעיה היא הגופים הציבוריים. נסו להתקשר למשרד הפנים. שעה ואין
רמי   (18.07.18)
49. השרות של אלוהים הכי גרוע,הוא בכלל לא עונה....
פאפיון   (18.07.18)
50. מה עם תחום הבריאות ???
(18.07.18)
יש לי רופא שמקבל בהדסה (מקבלת התחייבות בקופ"ח אליו) וכל פעם שאני צריכה לקבוע תור זה לחכות לחכות ולחכות הרבה זמן לפעמים יש ניתוק של הקו ואז צריכה להתקשר שוב או שעוד לפני שמתחיל לצלצל יש ניתוק.
בממוצע אני מחכה 10 דק בערך. - לעיתים הרבה יותר...
51. איך פסחתם על גרופון
toya   (18.07.18)
שעה, 50 דק, ו40 דק זה מה שאני חיכיתי יום אחרי יום
52. הדואר הוא הסיוט האמיתי
רן   (18.07.18)
53. בתור מישהו שעובד במוקד
רר   (18.07.18)
לפעמים יש עומס ואנשים מתלוננים לנציג שהם חיכו 10ד, 15ד ומתחילים להתעצבן על הנציג שירות כאילו הוא לא רצה לענות להם או משהו. זה מצחיק והזוי באותו הזמן. לא רק שלא אכפת לנו שחיכיתם, גם אם היה אכפת אין באפשרותינו לעשות דבר, עומס זה עומס. לא יקראו לאנשים לבוא מהבתים שלהם לעבודה בגלל עומס של שעה כי אנשים החליטו להתקשר כולם באותו הזמן. תתקשרו פחות, תחכו פחות
54. הוט מובייל פעם חיכיתי שעה ורבע
cold mobile   (18.07.18)
נסעתי מקסטינה לגבעת שמואל וכל הדרך היה התקליט של הוט מובייל.
רק אחרי שעה ורבע ענו לי שרות לקוחות
למחרת ניידתי לחברה אחרת
55. כי בממשלה לא באמת יושבים אנשים שחושבים איך להטיב עם האזרח
חבר כנסת   (18.07.18)
תראו את כול ההפרטות שנעשו עד היום הכול הפך להיות יותר גרוע אומרים שהיהודי יודע להמציא דברים אבל חברי הכנסת כנראה יותר דבילים מכל אזרח יהודי ולא יודעים ולא מבינים
56. שקט בכיינים, אתם חיים בארץ? זה מה יש!
זיבי ,   הארמון   (18.07.18)
57. כווולם....שמים זז.....ולכן
טאטיאנה   (18.07.18)
יהיה חוק.! רק בארץ צריך חוקים כאלה...
אפילו התחרות לא עוזרת בעניין הזה כי כל החברות מיישרות קו....
רק בארץ....

בגדול = אם הלקוח לא חשוב להם מספיק....אז אל תהיה לקוח שלהם....( ככל שניתן...)
עם הבנקים במיוחד....
קח את הכסף שלך ותיפרד מהם....
הלקוח צ"ל המלך....! ! חד משמעית ! ! תמיד....אם הבנק ( או אחרים ) לא רודף
אחריך = אז משהו לא בסדר במשוואה....
המשוואה היא חד צדדית = הלקוח בוחר את הספק / שירות....אין משוואה אחרת....


58. המתנה
יצחק   (18.07.18)
שברו את השיא העולמי חברת הוט שעה וחצי ואחרי שאנו לי התנתק ולא חזרו למה ? כי ביקשתי ניתוק.
59. אם לחברות היה שרות אינטרנטי רציני ....
מיקי קלאב ,   חיפה   (18.07.18)
60. לבטל את המוקד הודעות זה הפירצה הכי חשובה!!!
(18.07.18)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה