|
391. כמה רוע אפשר לבלוע...
כמה בורות ורוע יש בכתבה הזו . לא יאמן. ממש ארץ אוכלת יושביה.
|
|
|
392. אופס, חשבתי שלא יעלו עלי, לא נורא, הישראלים...
היו ונשארו פראיירים.
|
|
|
393. שי אגסי שותף של האחים עופר המת"פ של אירן
כל הכבוד שלי אגסי ועידן עופר תמכרו גם באירן
|
|
|
394. האחים עופר תומכים באירן.... ובשי אגסי.
|
|
|
מנסים לעשות עליכם קופה או יותר נכון את המונופול הכי גדול בארץ זה הרבה יותר מורכב ממה שהיה כתוב עד כה בעיתונים תחקרו כמו שצריך ותמצאו הגיון הכי פשוט מה עוזרת חשמלית עם הצריכה של תחנות הכח תגדל... לא עשינו שום דבר מי מרוויח מכל מהלך מההתחלה עד הסוף של בניית החשמלית? תחשבו בגדול רחב ותמצאו את התשובה נשלח מהאייפון שלי
|
|
|
396. התעלמתם פה מהרבה דברים
היו בטוחים שרנו תגבה בעצמה כמה שיותר מבטר פלייס. התעלמתם גם למשל מהעובדה שהמחיר כולל את האפשרות שהחשמל ימוסה ויעלה פי כמה - בטר פלייס לא יעלו את המחיר. גם לא ציינתם שנכלל פה שירות לרכב ולא רק דלק...
|
|
|
397. כל מיני "מהנדסים" למינהם נותנים חוות דעת
טיפשיות.
הקמת מערך שירות ואחזקתו עולים כסף.
וחוץ מזה, שי אגסי הוא לא מלכ"ר.
|
|
|
398. כולכם שוכחים את העיקר!!!
חברים בואו לא נשכח את החשוב מכל, שי אגסי הולך לגמול את המדינות בעולם מהצורך בערבים!!!!!
אין יותר תלות בנפט!! זה ייבש את המקורות של אירן עירק וכ"ו!
זה ערך חשוב מאין כמוהו!
אפילו אם זה יהיה בסוף היום אותו מחיר כמו בנזין,
א. זה רכב יותר מפנק בוודאות (נהגתי עליו!)
ב. זה ייבש את הנפט של הערבים ויחליש את הכוח שלהם!
זה חשוב מאוד!
|
|
|
399. הטעות היא שזה מונופול. צריך להכניס מס חברות יחד
ככה מראש הכל יהיה זול יותר בלי יותר מידי כח לאגאסי. רק ככה זה יעבוד.
|
|
|
400. שי לוגסי חושה שישראלים לא יודעים לעשות חשבון?
|
|
|
401. יהיה יותר בטר פלייס אם אגסי יפסיק לחשוב שאנו פראיירים
|
|
|
402. זה חוצפה שהמדינה מעניקה לו הנחה בעוד שהציבור נעשק
|
|
|
העלות בבטרפלייס היא עלות חדשית "עד 20000 ק"מ" ואחר כך המחיר קופץ. אם נסעת רק 15000 ק"מ - שילמת על 20,000. אם נסעת 20,001 ק"מ - שילמת על הק"מ האחרון הרבה הרבה כסף!
|
|
|
אתגר לעו"ד מהשורה הראשונה- עבור העם בישראל !!! א- מה פתאום ניתנה בלעדיות על הטעינה - ללא מכרז?? הרי ברור שכשיקומו מתחרים - נאלץ להמשיך לשלם מחיר מופרז ונהיה תחת בלעדיות- שבויים של המשפחה החזירית . ב- מדוע ניתנו ע"י המדינה משבצות קרקע לטובת המיזם ?? הרי ברור שבעתיד תעבור הקרקע הסבת ייעוד לטובת מיזמי נדל"ן- הקרקע הייתה אמורה להיות מושכרת לטובת המיזם בתשלום ולחזור למדינה - הבעלים - כאשר המדינה תחליט לסיים להשכירה- מבלי אפשרות לפיצוי או לקבלתה . ג- החוק היה אמור לחייב אפשרות לטעינה באופן פרטי בבית - ללא תלות כלשהי וחובת טעינה יקרה אצל בעל הזיכיון . ( שירוויח על הרכב ). ד- יש לבדוק מדוע הועברו החלטות עושקות ומושחתות כאלו בממשלה- די לשחיתות ותאוות הבצע !!!
|
|
|
405. רק פריירים יקנו מבטר פלייס - יש בדרך הרבה מכוניות עם הטענה
|
|
|
406. battery cost is the problem
battery of 24kwh (which is in fluence) costs around 20K USD under best conditions it will last 2000 recharges. it means 10USD (35shekels) per 120km charging battery by yourself will cost 12-15 shekels. so total cost of 120km is 50 shekels. current gas prices for 120km gives us 7shekel * 10 liters gives 70 shekels. this is not a huge difference , on top of that add the cost of service by better place and You see that they charge reasonably. the technology is not there yet.
|
|
|
407. במקום לשלם לגנבים ערביים על נפט, נשלם לגנבים ישראליים ?
|
|
|
טויוטה פריוס חדשה בעוד שנה-שנתיים.
שברולט וולט כבר בכביש באה"ב.
ניסאן ליף.
שלוש מכוניות חשמליות (או הברידיות) שניתן להטעין בבית במחיר מינימלי.
עם המחירים האלה, לבטר פלייס אין סיכוי.
אולי דרך ליסינג יצליחו לשרוד, אבל ברור שבהמשך המחירים ירדו בהרבה ושהטעינה תהיה בבית.
|
|
|
409. מכל מה שקשור למשפחת הרשע הזאת יש להתרחק כמו מאש...
|
|
|
אגסי בעצמו צותת כאומר שיצור החשמלית (ללא סוללה) הינו זול משמעותית ממכונית בנזין מקבילה. זה אפילו מאד הגיוני שכן בחשמלית אין מכניקה מסובכת שמנים דלק וכו', פשוט עוד כבלי חשמל ומנועי חשמל פשוטים. לא ברור למה השוואתם מזדה, כשאפשר בפשטות להשוות פלואנס בנזין, לזו החשמלית. אז החשמלית (ללא סוללה ) זולה יותר ליצור כ50 אלף לבנזין ונניח שרק 10 % פחות כלומר 45 אלף לחשמלית. על הבנזין יש 104 % מיסוי (מכס , מס קניה ומע"מ) ועל החשמלית רק 26 % (מע"מ ומס קניה מופחת) כלומר לאחר מס בנזין עולה כ 102,000 וחשמלית (ללא סוללה) 57,000
ובעוד על הבנזין מרוויח היבואן כ 18,000 על החשמלית אגסי גובה 66,000 ש"ח !!
פריארים לא מתים
|
|
|
411. להזכירכם; מחיר החשמל עומד לעלות ב5 אחוזים
|
|
|
רא תגובה 398.
בסופו של דבר המהפך והורדת מחירים משמעותית תבוא משינוי גדול שיקרה מחוץ לישראל, לדוגמה אירופה וארה"ב.
יתרונות של רכב חשמלי, נוכל להרגיש בישראל רק עוד עשור או שניים.
|
|
|
413. אתם קולטים הפסקת חשמל בשיא החום
כי כל החשמליות באילת |
|
|
(25.05.11) |
|
|
|
414. כלומר, מאזדה עולה 47 אלף!? איך הם
eliadkeinan , |
גבעתיים |
|
(25.05.11) |
מגיעים ל100+, איך!!?!
|
|
|
415. עבודה בעיניים לא לקנות, תקנו hybrid חסכוני ויעיל תנסו
וכן למה מישהוא צריך לקבל מונופול על תחנות טעינה ? ככה אין לו תחרות והוא יקבע מחירים וימכור לנו לוקשים כמו חברות הסולולר, מי שקונה מכונית כזאת יאכל אותה בגדול, בעולם כבר לא מדברים על מכוניות חשמליות אלא על איבריד חסכוני יעיל ואקולוגי
|
|
|
416. עזרו לאחים עופר לעזור לאיראן - קנו פלואנס חשמלית.
|
|
|
417. למה בלה בלה בלה פשוט אל תקנו או אז נראה אותם אוכלים את המכונ
אבי , |
החזון איש |
|
(25.05.11) |
|
|
|
418. בקיצור, הם רוצים לגזור קופון על חשבוננו.!!!!!
הצרכן לא ירוויח כלום ואולי גם יפסיד מהשמוש במכונית כזו. בטר פלייס רוצים להנות לבדם מהמוצר שלהם. הם חושבים שאנחנו פריירים שלהם. גם מי שלא מזיז את רכבו מכל סיבה שהיא יצטרך להמשיך לשלם כרגיל כאילו נסע.
אני לא אקנה רכב כזה!!!!!!!!!
|
|
|
בטרפלייס עדיין לא מוכנים להשקה מאסיבית מעבר לכמה מאות מכוניות. שי חייב את ההשקה למשקיעים שלו אחרת הוא בצרות. המטרה שלו היא לכוונן את המחיר למחיר אמיתי וסביר יותר במהלך 2012. כבר בחצי השני של 2012 יוצעו לציבור הנחות משמעותיות של עד 50%. בנתיים הוא ממצב את המכונית כמכונית פרימיום ולא כמחילה זולה למאזדה 3.
|
|
|
420. הפעם גם ניר גלעד לא יעזור!
חשכ"ל , |
קיריית המושחתים |
|
(25.05.11) |
| |