מתחת למכסה
כל המספרים, הנתונים והמידע שרציתם לדעת על הבוקסטר החדשה - והעזתם לשאול
מתחת למכסה המנוע המרכזי מציבה פורשה שתי יחידות כוח, תרומת הדגם היוצא, אשר תודות לסעפת יניקה משתנה ומערכת פליטה חדשה, מציגים הספק גבוה במקצת מבעבר, ובעיקר משפרים את המומנט בסל"ד נמוך. כך מחלץ מנוע הבוקסר בעל שישה הצילינדרים ובנפח 2.7 ליטר הספק מרבי של 240 כ"ס (תוספת של 12 כ"ס), ואילו ה-3.2 ב-S מציע 280 כ"ס (תוספת של 20 לישנה).
פורשה מציעה שלוש תיבות הילוכים: חמישה הילוכים ידנית זהה לקודמת (עם מהלך קצר בשליש), שישה הילוכים חדשה ב-S, וחמישה הילוכים אוטומטית (ללא שינוי), כאופציה בשתי גרסאות המנוע. החל מ-2005 תוצע גם תיבת כמו-DSG חצי-אוטומטית וכפולת-מצמד.
מערכת המתלים נלקחה בבסיסה מהדגם הקודם אך עברה חיזוקים שונים, שינויים קלים והפחתת משקל פה ושם. זאת במקביל להקשחה מסוימת של המרכב. ב-S ניתן להזמין גם את מערכת המתלים האקטיבית שמגיעה ישירות מה-911, מנמיכה את המרכב ב-10 מ"מ ומציעה בולמי זעזועים מתכווננים. כאלה המוקשחים מיידית בזמן הרפיה או לחיצה על דוושת התאוצה (מניעת העברות משקל חריפות), או מתרככים בזמן נסיעה על כביש משובש (שיפור אחיזה). כמו-כן ניתן לכוונם למצב "רגיל" (שינוי אופי לפי סגנון נהיגה) או "ספורט" (הקשחה מיידית).
ואם כבר, יש גם מערכת "ספורט-כרונו" (שוב, תרומת האחות הגדולה) שמחדדת תגובת דוושה, משנה את אופן ניתוק ההצתה ומאחרת את כניסת בקרת האחיזה לפעולה. אגב, זו האחרונה מגיעה עם שעון עצר אנלוגי ודיגיטלי בתא הנוסעים. כן, ברצינות, לבדוק את זמני ההקפה. אלה עשויים להיות טובים יותר, גם בזכות מערכת הגה עם יחס משתנה.
ולמרות הכל, הבוקסטר כבדה יותר באופן צנוע למדי מקודמתה - 20 ק"ג לרגילה וחמישה נוספים ב-S. משקל שאפשר לקזז עם מערכת בלמים קרמית וקלה. בזכות וויתור על גלגל חלופי לטובת מיכל קצף, הגדילו הגרמנים את תא המטען הקדמי ב-20 ליטר ל-150 ליטרים. זאת יחד עם תא אחורי שמציע עוד 140 ליטרים. בהתחשב בתוספת הכוח, לא פלא שיש שיפור קל בסעיף הביצועים הרשמיים - 6.2 שניות מ-0 ל-100 עבור הבוקסטר הרגילה, 5.5 שניות ל-S. המהירות המרבית כעת תהיה 256 ו-268 קמ"ש בהתאמה.