שברולט קמארו חדשה ב-2009
יש הודעה רשמית: שברולט קמארו, מכונית השרירים המיתולוגית, חוזרת לייצור ותציע טכנולוגיה עכשווית בגוף כוחני. אם היא תציע אפילו מחצית מהאווירה הייחודית של האב-טיפוס, אנחנו מסודרים
גבירותי ורבותי, הניעו את המנועים. בשנת 2009 תציג שברולט קאמרו כל-חדשה, מכונית "פוני" שתתחרה פרסה-אל-פרסה כנגד המוסטנג הכה מצליחה של פורד. כמוה, גם לקמארו תהיה טכנולוגיה וביצועים מודרניים יחסית, בגוף רטרו עם קשר ישיר לדגמי שנות ה-60. וכמוה, גם לה יהיו כנראה גרסאות חזקות במיוחד שיאפשרו להותיר פסים שחורים ורחבים על האספלט.
ריק וואגוניר והקמארו באדום. יש אור ירוק
במקרה של הקאמרו מגיעה ההשראה ממכונית הפוני של 1969, כנראה הקלאסית והמוערכת ביותר בסדרת הקמארו. בפעם האחרונה ששם זה התנוסס על דגם של שברולט, מדובר היה אי שם בסוף שנות ה-90. ואגב, לא בהצלחה רבה. בסופו של
דבר ירדה הקמארו מפס הייצור ב-2002, כשאף אחד לא ממש מצטער. הפעם זונחים בג'נרל מוטורס את העיצוב המודרני לטובת רטרו-נוסטלגי שרירי במיוחד, ומקווים לעתיד טוב יותר.
הקמארו החדשה תעוצב באופן דומה עד זהה למכונית התצוגה המרשימה מדטרויט, בה הספקנו לנהוג לפני מספר חודשים במסלול הניסוי של ג'נרל מוטורס. אז היה לה מנוע V8 בנפח 6.0 ליטר ו-400 כ"ס, וזה ככל הנראה מה שיהיה גם למכונית הסדרתית. ניתן לצפות גם לגרסת V6 פושרת יותר, שתתחרה בגרסת הבסיס של המוסטנג, וגם לגרסת ביצועים חזקה בהרבה.
בג'נרל מוטורס לא חושפים בינתיים פרטים רשמיים, ומספרים רק כי תגובת הקהל הנלהבת, היא שהביאה להחלטה לייצר את המכונית. במקרה של הקמארו, אנחנו בהחלט מאמינים להם. גם ההתלהבות של אד וולבורן, סגן נשיא לעיצוב ב-GM, ככל הנראה עזרה. אחרי הכל, לוולבורן יש קמארו SS משנת 1969, משוחזרת עד לבורג האחרון.