בעקבות הפרסום ב-ynet: יופסק שידור קמפיין פוסטינור
החברה המשווקת, תרימה, הודיעה כי היא מורידה את התשדיר החל מהיום ומתנצלת על הפגיעה ברגשות הציבור
בעקבות הפרסום הבוקר (ה') ב-ynet, חברת תרימה, המשווקת פוסטינור - את גלולת היום שאחרי, הודיעה על הורדת הקמפיין הטלוויזיוני.
של מתלוננים, וביניהם עו"ד רים ג'מאל עבוד ועו"ד ארז מארון, טענו לפגיעה ברגשות הציבור ובעיקר המאמינים הנוצרים.
כפי שעלה מתלונות שהגיעו לידי נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, עשרות רבות
כך זה התחיל
המלצה להוריד את קמפיין פוסטינור: "פוגע ברגשות"
אורנה יפת
פרסום ראשון: בעקבות עשרות רבות של תלונות, תוקף נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, גיורא רוזן, את הפרסומת לגלולת היום שאחרי ואת החלטת הרשות השנייה לאשר אותה: "מי שעשה את הפרסומת הזו, בבורותו עשה אותה"
בתגובה שמסרה החברה ל-ynet, היא התנצלה ואמרה כי "לא הייתה כל כוונה לפגוע ברגשותיו של אף אחד, לא ברגשות דתיים ולא באחרים". עוד נמסר, כי "הפרסומת אושרה הן על ידי משרד הבריאות והן על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה וכי הינה תסריט דמיוני ובשום אופן אינה תיאור מציאותי או רמיזה על מקרה ספציפי".
"יחד עם זאת", נמסר מתרימה, "בעקבות פניות שהתקבלו בנושא, החליטה החברה לעצור את הקמפיין הנוכחי של פוסטינור NEW בטלוויזיה, החל מהיום".
פוסטינור. קמפיין בכנסיה
מומלצים