הבל היופי, שקר הפוש-אפ
אנחנו הולכים ברחוב ומאמינים שהחזה שצועד מולנו, ארוז היטב תחת חולצה חושפנית, הוא אחד היפים שראינו. אבל עד שלא נראה מה קורה שם מתחת, לא נדע באמת מה הסיפור
אנחנו הולכים ברחוב ומאמינים שהחזה שצועד מולנו, ארוז היטב תחת חולצה חושפנית, הוא אחד היפים שראינו. אבל עד שלא נראה מה קורה שם מתחת לא נדע באמת מה הסיפור. בינתיים אנחנו לוטשים מבטים תאוותניים ומשווים בדמיוננו מינימום ציצים של ג'נה ג'יימסון זקורים וגאים. למעשה אין לנו מושג ירוק מה באמת מסתתר בתוך החזייה הזאת, והאמת? אני לא בטוח שאנחנו צריכים לדעת.
אספר לכם סיפור קטן. הכרתי מישהי (כן, גם לי זה קורה, פעם בחודשיים-שלושה), והתחלנו לצאת (זה כבר קורה כל ארבעה-חמישה חודשים בערך). אני זוכר אותה יושבת על כסא ליד הבר, לוגמת איזה קוקטייל, עם הג'ינסים הכחולים מהשיר של צביקה פיק וחולצה בצבע טורקיז עם מחשוף עמוק, כזו שלא משאירה יותר מדי מקום לדמיון, ומי צריך בכלל לדמיין כשהוא רואה דבר כזה מול העיניים. אלוהים, חשבתי לעצמי, מה הולך שם? זה אמיתי? איזה ציצים! שכה יהיה לי טוב.
האמת היא שאני ממש לא מבין למה אנחנו מתלהבים משתי הבליטות האלה. מה יש שם שעושה לנו את זה, למה אנחנו
אוהבים לתפוס דברים רכים ובולטים? הרי באפריקה אף אחד לא מתלהב מזה יותר מדי. תחשבו על זה - האפריקניות האלה הולכות עם ציצי בחוץ כל היום, ואני לא רואה גברים אפריקנים נתקעים בעצים לאחר שבהו באיזה ציץ שניה יותר מדי.
כשאני מדליק ערוץ "נשיונל ג'יאוגרפיק" ואין שם איזו תוכנית מטופשת על אסונות תעופה, מה שקורה שם בערך 90% מהזמן, וכשכן רואים קצת אריות, נמרים, אנטילופות - הדברים הרגילים שערוץ טבע אמור לשדר - לפעמים באמת מצלמים שם את הנשים האפריקניות האלה עם הציצי בחוץ. והאמת היא שכשאני מסתכל, זה לא ממש עושה לי את זה. נראה לי שגם הגברים המסכנים בכפר, עם הנזם שתקוע להם באף והעגיל בשפתיים, בפופיק, בפטמות, בלשון, באוזן, בגבה, בברך, בגרוגרת בכבד בקורקבן ובחלחולת, לא ממש מתלהבים מזה.
מכל מקום, יצאנו לדייט, ולא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר חוץ מהחזה ההוא שעמד, היה יפה, וגם הזמין אותי לסיבוב. היא, מצידה, דווקא לא חשבה ככה, ובסוף הערב, כשחנינו ליד הבית שלה לקראת פרידה, ניסיתי את מזלי. וכך, בין צרפתיות סוערות, שלחתי יד בנונשלאנט וניסיתי לממש ולמשמש את ההזמנה לסיבוב מתחילת הערב.
מובן שכמו כל אשה, היה לה גלאי חרמנות מפותח, שהשכיל להוריד לי את היד מבעוד מועד. וכך המשכנו להתנשק, ואני המשכתי כמובן לנסות ולהגיע לחמוקי הפלא, כשבכל פעם נתקלתי ביד מסכלת כוונות. אחרי שניג'סתי לה שעה שלמה עם ניסיונות חפינה כושלים בין התנשקויות, נאלצתי לכתת מכוניתי לביתי תוך הרגשה בלתי נמנעת של לחץ באזור החלציים.
המשכנו לצאת, אני והציצים, ובסופו של דבר הגענו למיטה, וכל כולי מלא התרגשות דימיינתי איך זה יהיה לחזות בפלא הזקור והיפה הזה. כרגיל לאחר דירדורים חסרי תקנה, הצלחתי להגיע לאבזם חזיית הפוש-אפ, המכשול האחרון. אפילו הצלחתי לפתוח אותו בעצמי והורדתי את החזייה של הנערה.
הם החליטו שכוח המשיכה דווקא כן פועל עליהם
את המחזה שנגלה לנגד עיניי לא אשכח לעולם. פאר היצירה ששיוויתי בדמיוני קרס לו כזוג מגדלי תאומים ניו יורקי, כל הדרך עד ל"גראונד זירו". אני זוכר את הרגע המכונן בו
הורדתי לה את החזייה, חשפתי את הציצים שכיכבו בפנטזיות שלי זה חודש ארוך, ואז, בלי כל הודעה מוקדמת, הם החליטו שכוח המשיכה דווקא כן פועל עליהם ופתאום התפזרו, ממש נמרחו להם על גופה של הנערה. וכשאני אומר נמרחו אני מתכוון למריחה + נפילה כמעט עד לאזורים שעד לפני אותה נפילה קיוויתי שאוכל לבקר בהם, ואף להיכנס לומר שלום.
הלילה הסתיים ללא תוצאות משביעות רצון מצד חברי היקר עזרא הפין, שאחרי שהתלהב עד מאוד במשך חודש שלם פתאום החליט שלא כל כך מתאים לו לפרוק את הלחץ.
אבל גם אחרי שהפקתי לקחים מהאירוע, אני ממשיך לבהות כמובן. אני יודע שיש סיכוי לא רע שמדובר באשליה חזייתית ותו לאו, ובכל זאת כל פעם שאני רואה חזה שופע שכזה, אישוניי מתרחבים, ליבי פועם במהירות ועזרא נכנס שוב לכוננות.
עכשיו כשאני חושב על זה, למה בכלל לשנות משהו? אני מסתכל? אני נהנה? כן! וממילא הסיכוי שאצליח לגלות מה יש מתחת לחזייה הוא אפסי, אז מה אכפת לי להתענג בינתיים על הפנטזיה?
האימייל של אורי