שתף קטע נבחר

מיצובישי רומזת על לנסר קופה

תציג בתערוכת דטרויט בינואר את ה-RA, מכונית תצוגה על בסיס מכלולי לנסר איוולושן. האם זו גרסת קופה מסוגננת לרפליקת הראלי?

מיצובישי תציג בתערוכת דטרויט (27-19 בינואר) את ה-RA, מכונית תצוגה ספורטיבית. היא מבוססת על מערכת ההנעה של הלנסר איוו-10, כלומר הנעה כפולה עם בקרת הסבסוב (Yaw) המוכרת ואהובה של מיצובישי. אז האם מדובר בגרסת קופה מסוגננת לאיוו החדשה? עדיין קשה לדעת. אם כן, היא תוכל להתברג מתחת לאקליפס, מכונית הקופה הגדולה של מיצובישי.


 מיצובישי RA. לנסר איוו-10 במרכב קופה?

 

בניגוד לאיוו, ה-RA לתצוגה מצוידת במנוע טורבו-דיזל. מדובר ביחידת 2.2 ליטר עם 204 כ"ס ו-42.8 קג"מ, מה שאמור לספק ביצועים מצוינים. במיצובישי אמנם לא מספרים עדיין מהן מידות המכונית ומשקלה, אך התבססות על פלטפורמת הלנסר פירושה שמדובר ברכב קומפקטי - וההבטחות למרכב אלומיניום פירושן משקל נמוך יחסית.

 

השימוש במנוע דיזל למכונית התצוגה, בוצע משלוש סיבות עיקריות. הראשונה, לרכב על גל איכות הסביבה באמצעות מנוע ידידותי יחסית, עם מסנן חלקיקים. השנייה, כדי להבהיר שגם מיצובישי, בדומה לפולקסווגן ומרצדס בין היתר, שוקלת להציע באמריקה דגמי נוסעים עם מנוע לוגם סולר. והשלישית - כקריצה לאירופה חובבת מנועי הדיזל.


 

בכל מקרה, פרטים נוספים בנוגע למכונית החדשה, צפויים בסמוך יותר לפתיחת תערוכת דטרויט. עד אז, נאלץ להסתפק בשני האיורים שלפנינו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אחות קטנה למיצובישי אקליפס?
לנסר איוו-10
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים