רווחי שופרסל עלו ב-19% ברבעון הראשון
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכם ב-86 מיליון שקלים. המכירות ברבעון עלו ב-2% ל-2.63 מיליארד שקלים
הרווח הנקי של שופרסל ברבעון הראשון של השנה עלה ב-19% ל-86 מיליון שקל, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. המכירות ברבעון הסתכמו בכ-2.63 מיליארד שקל, גידול של כ-2% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2008.
הרווח התפעולי מפעילות שוטפת ברבעון הראשון הסתכם ב-107 מיליון שקלים, לעומת 131 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של שנת 2009 הינו 4.1%. ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמה ה- EBITDA ב-161 מיליון שקלים - 6.1% ממחזור המכירות.
במרס:
שופרסל נקנסה ב-450 אלף ש' על הטעיית צרכנים
מירב קריסטל
ההצגה המטעה של מבצעים ברשת עסקה במבצעי ופל קליק, חיתולי פמפרס ובקבוק יין. בד בבד עם הרשעת הרשת, הורשעו חמישה מנהלי סניפים, שנקנסו ב-1,000 שקל כל אחד
רפי ביסקר ושולם פישר, יו"רים משותפים של שופרסל, אמרו בתגובה לדו"ח: "עוצמתה של רשת שופרסל באה לידי ביטוי ביישום אסטרטגיה ברורה, ממוקדת וארוכת טווח תוך התאמת פעילותה למצב הכלכלי ולשינויים בתנאי השוק. כפועל יוצא מכך שומרת הרשת על נתחי השוק ומובילות לאורך זמן. שופרסל ממשיכה להרחיב את הפורמט החדש "יש" ולפנות לקהלים הרחבים ביותר בישראל. גם ברבעון זה מציגה שופרסל עליה בהכנסות בחנויות הזהות בשיעור של 1.4% ורווח נקי רבעוני בין הגבוהים בשנים האחרונות".
אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, אמר: "למרות השינויים במצב הכלכלי והתגברות התחרות, ממשיכה החברה להציג תוצאות טובות. שופרסל היא הרשת היחידה בעלת מבנה הפורמטים הרחב העונה על כל צרכי הלקוחות בארץ בתקופה זו, שופרסל דיל, שופרסל ביג, שופרסל שלי ופורמט "יש". רוזנהויז ציין כי בתקופה זו באות לידי ביטוי התשתיות הייחודיות שיש לחברה, המותג הפרטי עם מגוון רחב של מוצרים, מועדון לקוחות שופרסל המונה מעל מיליון לקוחות, וכרטיס האשראי שופרסל עם כ- 242 אלף לקוחות נאמנים לרשת".
מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז
צילום: סיון פרג'
מומלצים