יש כיף כפרי: קמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים
לאן יילך כספו של התייר הישראלי בשנה הקרובה? משרדי התיירות והחקלאות ינסו לשכנע אותנו להשאיר את תקציב החופשה שלנו בארץ הקודש במסע פרסום בעלות חצי מיליון שקל
מתלבטים אם לנסוע לקראת סוף החורף או תחילת האביב לחופשה בארץ או בחו"ל? במשרדי התיירות והחקלאות יודעים בדיוק באיזה כיוון כדאי שתבחרו. מחר (ה') יעלו משרדי הממשלה קמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים, תחת המיתוג: "יש חופשה ויש... כיף כפרי".
ממשרד התיירות נמסר כי אל הקמפיין - בעלות של יותר מחצי מיליון שקל - המתקיים בשיתוף הרשויות לפיתוח הגליל והנגב, יצטרפו, בראשונה, מאות סוכני נסיעות ותיירנים. הסוכנים יקדמו את הקמפיין באמצעות מתן הטבות, הנחות ומחירים בלעדיים לרוכשים חבילות תיירות כפרית.
המודעה הקוראת לישראלים לנפוש בדרום הארץ
יעד הקמפיין הינו הגדלת הביקושים לתיירות הפנים בישראל, תוך חיזוק הכלכלה המקומית וסיוע לתושבים העוסקים בתיירות, ברובם ביישובי הפריפריה, לצד עידוד שילובם של עסקים חדשים בתעשייה זו, תוך דגש על תיירות כפרית המשלבת אטרקציות חקלאיות.
מסע הפרסום החדש יחשוף את האפשרויות הרבות של חופשה בישראל, בכל אזורי הארץ ובכל עת, החל באירוח בקיבוצים, מושבים, כפרים וחוות חקלאיות, מרחבים של פרטיות, שלווה, ואירוח אישי ועד לנופש משפחתי ופעיל, הכולל קטיף עצמי, רכיבה על אופניים, ביקור בבתי בד, יקבים, מחלבות, רפתות, מכוורות, דירי צאן ובילוי באירועים ופסטיבלים.
הקמפיין יימשך כחודש בעיתונים ובאתרי האינטרנט המובילים. במשרד התיירות אומרים כי בראשונה אתר האינטרנט של המשרד יתמוך בקמפיין, וירכז מידע מקיף על התיירות הכפרית, מאגר האירועים, אפשרויות הביקור והבילוי, קישורים לאתרים רלוונטיים ולעמותות התיירות ומבצעים וחבילות נופש בעלות אופי כפרי.
ב-2009 נאמד היקף הפעילות של התיירות הכפרית ב-2-1.5 מיליארד שקל - אירוח, אטרקציות ושירותי תיירות. בשנה הקרובה יפעלו משרדי התיירות והחקלאות להגדלת מספר יחידות האירוח והעסקים הקטנים, בין השאר באמצעות מתן מענקים, ליווי וסיוע באמצעות חממות התיירות, הכוונה מקצועית וסיוע בהסבה לעסק תיירותי.
מודעת הפרסום לעידוד תיירות הפנים בצפון
מומלצים