לא רק סלולר: לראשונה, דוכן בקניון לחברת אשראי
חברת כרטיסי האשראי כאל תציב נקודות שירות ומכירה ממותגות בקניונים ברחבי הארץ. המטרה: פלטפורמה נוספת להצעת סל של שירותים ומוצרים פיננסיים ללקוחות
הכי קרוב לשופינג. חברת כרטיסי האשראי כאל הודיעה היום כי תפתח, לראשונה בישראל, נקודות שירות ומכירה בקניונים ברחבי הארץ.
נקודות המכירה ימותגו תחת השם Cal Store ויאפשרו אישור מיידי על הנפקת כרטיסי אשראי, הצטרפות להוראות קבע על גבי כרטיס האשראי, הצטרפות למועדוני החברה, שירותים מכוונים ומתן מוצרים פיננסיים כדוגמת הלוואות חוץ בנקאיות.
יש מקום בכיס?
מנכ"ל כאל: "2 כרטיסי אשראי בכיס זה לא קניבליזם"
אליצפן רוזנברג
לדברי ישראל דוד, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, לשוק כרטיסי האשראי יש עוד הרבה מקום להתפתח. "משק הבית בישראל מאוד לא ממונף בהשוואה לעולם. אנחנו רואים בזה אפשרות לגידול"
על פי התוכנית, בשלב ראשון, ייפתחו שלוש נקודות מכירה במרכז הארץ; בפתח תקווה, רעננה ונתניה, ויהוו פיילוט למהלך.
בכאל מעוניינים לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהפוך את החברה למועדפת יותר על הצרכן, בהשוואה לחברות האחרות. לאחורנה יצאה החברה גם בקמפיין נרחב למיזם בו הוזמנו הלקוחות להציע רעיונות בתחום האשראי. במסגרת זו הוצע תגמול כספי של 100 אלף שקל למי שיציע רעיון שייושם על ידי החברה.
יש לציין כי למרות שכלול הטכנולוגיות ושימת דגש על אמצעי הקשר הדיגיטליים בבנקים ובחברות הפיננסיות האחרות, הם מודעים לכך שלנגישות הפיזית יש חלק נכבד בהליך קבלת ההחלטות של הלקוח.
ישראל דוד, מנכ"ל החברה, אמר בעקבות המהלך כי "פתיחת Cal Store הינה חלק מאסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה שעיקרה: להיות חברת האשראי ואמצעי התשלום המועדפת על הצרכן. בשנים האחרונות, אנו עדים לשינוי במיצובו של כרטיס האשראי, כבר לא מדובר רק באמצעי תשלום מוביל בארנק, אלא בפלטפורמה למוצרי אשראי ומוצרים פיננסיים. מטרת מהלך פתיחת נקודות השירות והמכירה של Cal הינה להתקרב ללקוח, ולחשוף בפניו את עולם המוצרים שכאל מציעה".
סקיצה של הדוכן המתוכנן
ישראל דוד
צילום: יונתן בלום
מומלצים