שתף קטע נבחר
 

מחיר התחרות: הרווח של סלקום צנח ב-25%

הרווח הנקי של חברת הסלולר הגיע ברבעון השני של השנה ל-244 מיליון שקל, בהשוואה ל-326 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משירותים קטנו ב-24.5% והסתכמו ב-1.1 מיליארד שקל - כתוצאה מהגברת התחרות בענף

סלקום דיווחה היום (ב') על דו"חותיה הכספיים לרבעון השני של 2011 והציגה ירידה ברווח הנקי ובהכנסות - וזאת בעיקר מהגברת התחרות והרגולציה בענף .

 

 

הרווח הנקי לרבעון השני של 2011 ירד ב-25% והסתכם ב-244 מיליון שקל, בהשוואה ל-326 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ירידה זו נבעה בעיקר כתוצאה מהירידה בהכנסות משירותים.

 

סך כל הכנסות החברה ירדו ברבעון השני ב-6% הסתכמו ב-1.59 מיליארד שקל, לעומת 1.69 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי (ARPU) ירדה ב-26.2% והסתכמה ברבעון השני ב-108.2 שקל, בהשוואה ל-146.6 שקל ברבעון המקביל אשתקד ו-115.2 שקל ברבעון הראשון של השנה. ירידה זו מיוחסת להפחתת תעריפי הקישוריות ולשחיקה המתמשכת בתעריפי זמן האוויר.

 

בהתייחסו לתוצאות, אמר עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "ברבעון השני של 2011 ראינו השפעה חזקה של השינויים הרגולטורים שנכנסו לתוקף בתחילת השנה ואשר עוצמת השפעתם על התוצאות שלנו היא כפי שצפינו ודיווחנו בעבר. בד בבד עם שינויים אלה, נקטנו פעולות נוספות בתחום השירות ותוכניות המחיר כך שיתנו מענה טוב יותר למצב השוק הנוכחי.

 

"אני מרוצה מהעבודה שנעשתה אצלנו ברבעון השני לטיוב מצבת הלקוחות, כמו גם לחיזוק הקשר עם לקוחותינו. לאחרונה אישרו האסיפות הכלליות של בעלי המניות של סלקום ושל נטוויז'ן את המיזוג וכן התקבלו אישורים נוספים לרבות אישור משרד התקשורת ואישור הממונה על הגבלים עסקיים. אנו כבר התחלנו בהיערכות לקראת המיזוג המיועד על מנת למצות את הסינרגיה הפוטנציאלית ולשם יצירת יכולת התמודדות טובה יותר עם שוק התקשורת המשתנה. היישום של פעילות זו, יבוצע אם וכאשר יושלם המיזוג, תוך הקפדה על המיקוד הנוכחי של החברה בליבת עיסוקה", הוסיף שפירא.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום
צילום: סיון פרג'
צילום: מתי אלמליח
מומלצים