יום ללא סלולר באדיבות סלקום
בזמן שבסלקום עמלו על תיקון התקלה שנפתרה רק לקראת חצות, ילדים לא יכלו להודיע להוריהם היכן הם, מסעדות לא יכלו להוציא משלוחים ואנשים נאלצו לאתר זה את זה בדרכים יצרתיות. פגשנו צרכנים ברחוב ששאלו: "סלקום, אתם גוזלים אותנו, אז אי אפשר לתקן את הבעיה"? צפו
בעוד סלקום הודיעה כי התקלה החמורה שאירעה אתמול (ד') בליבת הרשת, תוקנה אצל מרבית הצרכנים שחוו אותה, רוב לקוחותיה יזכרו את היום הזה, כיום בו חזרו שנים אחורה, לימים בהם רשת סלקום היתה שם נרדף ל"אין קליטה".
הם הסתובבו ברחובות בלי יכולת לסמס, או להודיע למשפחה שהם "בדרך". מסעדות לא יכלו להוציא משלוחים, ובתי עסק לא יכלו לתפקד, כי למרות שיש טלפון קווי, כולם הרי מתקשרים לסלולרי. "אם הייתי לקוח סלקום, הייתי פושט היום את הרגל", אמר לנו לקוח של חברה סלולרית אחרת.
האם למרות הכעס על הניתוק מהעולם שסלקום כפתה עליהם, הלקוחות לפחות זכו לשלווה? "בשביל שלווה אסע למדבר", אמרה לנו אחת מהם. "או לים, שם אין במילא אין קליטה. עכשיו אני רוצה לעבוד, ולא יכולה, בגלל סלקום".
לקראת הלילה הצליחו בבית סלקו לתקן את התקלה החמורה. "החל מ-21:32, הרוב המוחלט של הלקוחות לא חווים תקלה", נמסר ל-ynet מסלקום. "יחד עם זאת, אנחנו לא יכולים לבוא ולומר בודאות שהתקלה מאחורינו. אנחנו ממשיכים לעבוד בנוהל חירום לפחות ב 24 שעות הקרובות, שבהם נעקוב אחר התנהגות הרשת ולתחקר את האירוע".