די לפריצות: הלכות צניעות לגבר
בשל הפריצות ברחובות הערים, ולמען הצלת הדור, ישבו הרבניות ותיקנו תקנות להסרת תועבה מן הארץ: גברים, אל נא תסתובבו ברחובותינו לבושים שלא בצנעה. ומי שיכול להימנע מלנשום - הרי מובטח לו שכרו מן השמיים (במיידי)
אבוי לנו כי פני הדור כפני הגבר. הנה ימים באים ועמם ניסיונות מרובים - בכל מקום שבו נלך הפריצות פושה: גברים רוחצים בפרהסיה בחזה חשוף לא עלינו, זמרים שרים בפני קהל שבו גם נשים, ונערים מתהלכים במכנסיים צמודים מסוג "ג'ינס". וכדי להוסיף חטא על פשע, הרחובות מלאים בשלטי חוצות שבהם קלסתר פנים גברי ומסוקס, שיש בו כדי להביא, אף על בנות ישראל התמימות, מחשבות והרהורי עבירה שיגרמו חלילה להטלת ביציות לבטלה.
עוד בערוץ היהדות - קראו:
-
ספרדים ואשכנזים: מלחמות השבת באלעד
- הדרת נשים: זה בגלל ההשכלה, טמבל
- לפי האבולוציה: היהודים שרדו הודות לברית ונידה
אשר על כן, התיישבו על המדוכה פוסקות הדור שאין לערער אחריהן, ותיקנו תקנות לפי דעת התורה להעביר תועבה מן הארץ. אנו פונות בכל לשון של בקשה לבני ישראל הצנועים והחסודים: גברים - אל נא תסתובבו ברחובותינו אם אינכם לבושים בצנעה. ובכלל, השתדלו שלא לצאת מן הבית, ויקוים בכם הכתוב: "כל כבודו בן מלך ממש ממש פנימה". ומי שיכול להימנע מלנשום - הרי זו מידת חסידות ושכרו מן השמיים (במיידי).
יהיה רצון שיתקיימו במחננו כל ההלכות דלהלן, למען נגדיל תורה ונאדיר בצניעות.
א. קול באיש ערווה. לא תישמע שירת גברים כלל בפני נשים, ואף לא אבק שירת גברים שיש עמו קלון. היה וייכפה על חיילות בצבאות השם לשמוע קול גבר שר - יצאו מהאולם, וגם אם בחוץ מחכה כיתת יורים. ברדיו "קול ברמה" לא יישמע קול גבר, שנאמר "רחל מבכה על בניה". ואולם הותירו לכך שעה בשבוע, בשל החלטות מלכות הרשעה, שצרה אוזנה בקול הנשים ברדיו.
ב. גם קול בנער ערווה. ובמיוחד לפני גיל בר מצווה, שאז מתחלף לו הקול ועלול לבלבל את הבריות. וכבר שמענו על תקלות, רחמנא ליצלן, של נערים שפצחו בשיר לפני קהל נשי, ויצא בתחילה מגרונם קול סופרן שפתע התחלף בקול בס עמוק - וסופו שהביא לידי הרהורים, לא עלינו.
ג. לא ילבש. לא יהלך גבר במכנסי ג'ינס צמודים, שכבר הוכח "מכנסיים בגימטריה = סרטן" (בערך), ומביא לעקרות ומיני צרות רעות, לא עלינו. לפיכך ילבשו חצאיות קפלים משובצות, כמנהג קהילות סקוטלנד הקדושות, המטשטשות את צורת הגוף, שנאמר: "אין לו גוף ואין לו דמות הגוף". כמו כן, יש להימנע מחשיפת בוהן גבר בפרהסיה, שנאמר: "דונט מס וויז דה בוהן". על כל זכר להקפיד על כיסוי הבוהן המחודש מבית "אגודל ישראל", שעבר את אישור הרבניות הצדקניות דינה קארען שליט"א וליידי ברווז (גע"גע בלעז) תיבדל לחיים ארוכים.
ד. שלום בית. אשה, אל תרבי שיחה עם הגבר, שדעתו אינה קלה דיה ואינו יודע לרכל ולדקדק הדק היטב. וכן כל המלמדת את בעלה לבצע שתי פעולות בעת ובעונה אחת, כאילו לימדהו תפלוּת, שהרי זהו לימוד שאין סופו להתקיים.
ה. הלכות הילוך. קווי אוטובוסים אולטרא-מהדרין יופעלו ברחובה של עיר: נשים בפנים, גברים ברגל, שנאמר "בית יעקב לכו ונלכה". גבר המהלך ברשות הרבים ינהג כמנהג הטליבאן ויעטה שאל שחור על פניו וגופו, שנאמר "שאל על פניך ועד רגליך". הלכו גבר ואשה במדרכה אחת, תליט האשה עיניה בידיה ותברך "ברוך שלא עשני גבר", ויש גורסות "ברוך שלא עשני עבד".
ו. דיני בית דין. גבר שאשתו סירבה ליתן לו גט - מכים אותו עד שאומר "רוצה אני להיות נשוי לה". גבר בעלמה פסול לעדות - אלא אם מוכן להיות עד מדינה - ובלבד שכתובתו תהיה ידועה לנשות העולם התחתון.
ז. הלכות לבנים. מאחר שהזכירו נשות העולם התחתון, יש לדייק ולומר שלבני גברים ימכרו בצנעה, ובשום פנים ואופן לא בבאסטות בפרהסיה שכן הדבר מחטיא את הרבות ואת הרבניות. לא ירחץ גבר בחזה חשוף ברבים - בין אם עבר הסרת שיער ובין אם לאו. הרחיצה במי שופכין מותרת ובלבד שיהיו
שחורים, שנאמר: "אין לך בן שחורין, אלא מי שעוסק בבוצה".
ח. דיני מחולות. ריקודי גברים אסורים משום מראית עין של אשה. התירו חכמינו לגברים לרקד במתחם המוקף במחיצות. ויש לעיין שלא מדובר ב"עאלק מחיצות" שיש בהן חורים וניתן להציץ בעדן. והמחמירים ישכרו צוללת וירקדו בה בצנעה - ותבוא עליהם הבריכה האולימפית.
הבהרה חשובה: אין בגילוי דעת זה משום ניסיון להרחיק הגברים מהמרחב הציבורי, חלילה. ולמען הסר ספק, נשים - למטבח, גברים - למטווח.
בברכת "קדושות תהיו",
נשות קול"ח - קדושה וטהרה ללא חציצה.
בית המדרש על-שם צדקה (סופי).