מיצובישי אאוטלנדר ישווק בגרסת כלאיים מתקדמת
הדור החדש של האאוטלנדר יוצע משנה הבאה בגרסת כלאיים עם שני מנועים חשמליים ומנוע בנזין. תצרוכת הדלק הצפויה: יותר מ-40 ק"מ לליטר בממוצע
מיצובישי תשווק את האאוטלנדר החדש גם בגרסת כלאיים - לראשונה בתולדות הדגם. זה יקרה בשנה הבאה, אז תושק גרסה המצוידת בצמד מנועים חשמליים, בנוסף למנוע בנזין. ביחד הם ייצרו הנעה כפולה, כאשר מנוע הבנזין מניע את הגלגלים הקדמיים יחד עם מנוע חשמלי, ומנוע חשמלי נוסף מניע את הגלגלים האחוריים. מיצובישי מעריכה כי תצרוכת הדלק הממוצעת של הגרסה החדשה תעמוד על יותר מ-40 קמ"ל.
עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:
- קיה סורנטו עבר מתיחת פנים, אצלנו עוד השנה
- שר התחבורה רוצה שתנהגו ברכב מתודלק בגז
- קסדת חצי מסוכנת? משרד התחבורה לא בטוח
מיצובישי לא פרסמה תמונות של האאוטלנדר כלאיים. עם זאת, מהאיור נראה כי הוא לא צפוי להיות שונה משמעותית מבחינת עיצוב, ביחס לדגם הבנזין הרגיל. זה האחרון יושק בקרוב באירופה, ונחשף לראשונה בתערוכת ז'נבה בחודש מרס האחרון. הוא יציע ככל הנראה מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר כמו בדגם הרגיל, אם כי מיצובישי לא מפרסמת מפרט טכני מלא של הגרסה החדשה.
מה שכן ניתן לספר הוא שדגם הכלאיים, אותו ניתן יהיה להטעין משקע חשמלי, יציע טווח נסיעה של עד 800 ק"מ ופליטת פחמן דו-חמצני ממוצעת של 50 גרם לק"מ. זאת בהשוואה ל-89 גרם לק"מ בממוצע בטויוטה פריוס ו-49 גרם בפריוס פלאג-אין (נטענת משקע).
עדיין לא ברור אם הדגם החדש יציע חמישה או שבעה מושבים, וכן מה יהיה מחירו. פרטים נוספים צפויים להתפרסם בתערוכת פריז שתיערך בסוף חודש ספטמבר. מחברת כלמוביל נמסר כי עדיין לא ידוע מתי יגיע לישראל האאוטלנדר החדש, ובכלל זה אין מועד גם לשיווק גרסת הכלאיים.