שתף קטע נבחר
 

HOT גייסה 250 אלף לקוחות בסלולר, אך זה עלה לה בשחיקת הרווח

הרווח הנקי נשחק ב-95% והסתכם ברבעון השני ב-4 מיליון שקל בלבד. הכנסות החברה עלו ב-25% ל-1.03 מיליארד שקל

חברת HOT דיווחה הבוקר (ב') על תוצאותיה לרבעון השני של השנה והציגה צניחה של 95% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה שבו לא הוצגו תוצאות הסלולר בדו"חות הכספיים.

 

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-1.03 מיליארד שקל, לעומת 824 מיליון שקל אשתקד – גידול של כ-25%.

 

כתבות נוספות אודות HOT :

 

הרווח הנקי של הקבוצה הסתכם ב-4 מיליון שקל, לעומת 78 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מהחברה נמסר כי הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקר מהכניסה לתחום הסלולר וצפויה להימשך גם ברבעונים הבאים.

 

כ-142 אלף לקוחות חדשים הצטרפו ל-HOT מובייל במהלך הרבעון ומעל רבע מיליון עד למועד פרסום הדו"חות, כאשר הכנסות מגזר הסלולר הסתכמו ב-193 מיליון שקל. ההפסד התפעולי של מגזר זה ברבעון השני הסתכם ב-39 מיליון שקל.

 

מבחינת מגזר הטלוויזיה לחברה כ-894 אלף מנויים - גידול של אלף מנויים ברבעון לעומת הרבעון הקודם. לחברה 774 אלף מנויי אינטרנט - גידול של אלף מנויים ברבעון.

 

סטלה הנדלר, יו"ר HOT, התייחסה לתוצאות החברה ברבעון שני ואמרה כי "HOT נערכת לטווח הארוך בכל תחומי פעילותה, ובהתאם ממשיכה בתוכנית ההשקעות הנרחבת, כאשר במחצית הראשונה של השנה השקיעה מעל ל-850 מיליון שקל, מתוכם 250 מיליון שקל הושקעו בהקמת התשתית הסלולרית המתקדמת בתחומה, והיתר בשדרוג רשת הכבלים, ובציוד קצה מתקדם בבתי הלקוחות. במקביל, הקבוצה נערכת לשינוים הרגולטוריים הצפויים בשוק התקשורת בכלל והטלוויזיה בפרט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים