פלאפון מצמצמת 200 מעובדי מוקדי השירות
חברת הסלולר הודיעה על הפסקת העבודה מול חברות תקשוב ו-call יכול - "בעקבות החרפת הרגולציה והצורך בהמשך ביצוע מהלכי התייעלות". 200 מעובדי החברות הוכשרו ופעלו בשנים האחרונות כנציגי שירות של פלאפון בצורה מלאה. call יכול מעסיקה עובדים בעלי מוגבלויות פיזיות ונפשיות
חברת פלאפון מסיימת את התקשרותה עם שני מוקדי שירות חיצוניים - חברת תקשוב וחברת call יכול - כחלק מהליכי התייעלות שהיא עוברת.
כתבות נוספות בנושא פלאפון :
- פלאפון: אי אפשר יותר לעבור מסלול בצ'אט
- ההכנסות של פלאפון ברבעון השני קטנו ב-20.2%
- פלאפון מטרטרת לקוחות, אך המדינה לא קונסת
שתי החברות העניקו לפלאפון שירותי מענה טלפוני במיקור חוץ, אך עובדיהן הוכשרו ופעלו בשנים האחרונות כנציגיה בצורה מלאה; הלקוחות לא יכלו להבדיל בינם לבין מוקדנים המועסקים ישירות על ידי חברת הסלולר.
חברת תקשוב עובדת עם פלאפון כשש שנים, ובשנה האחרונה סיפקה לחברת הסלולר כ-40 עובדים שאיישו עמדות מענה טלפוני. החברה קיבלה הודעה על סיום ההתקשרות כבר בחדוש מרס, אולם ההתנתקות ממנה בפועל נעשתה ב-1 באוגוסט.
ההתקשרות עם call יכול תופסק בסוף 2012. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בעלי מוגבלויות פיזיות ונפשיות, מתוכם 160 פעלו כמוקדני שירות ללקוחות פלאפון.
לפלאפון קשר ארוך עם call יכול - היא היתה שותפה להקמתה לפני ארבע שנים והלקוח הראשון שלה. מנכ"ל call יכול, אמיר בר נתן, אף ניהל בעבר את מערך ההדרכה של פלאפון. כיום מספקת call יכול שירות לחברות נוספות, בהן בזק בינלאומי, שטראוס מים ולאומי קארד.
צמצום כוח אדם במוקדי השירות מתאפשר הודות למעבר לחבילות ללא הגבלה הנמכרות בתעריפים קבועים. במקביל חברות הסלולר מקדמות מערכת ניהול חשבון עצמאית המאפשרת הצטרפות ומעבר בין תוכניות דרך האינטרנט.
פלאפון לא סיימה התקשרותה עם החברות מנפאואר בראשית ויישום, המעסיקות עבורה כ-200 עובדות חרדיות במוקדים באלעד, ערד ובבאר שבע. טרם ברור האם גורלן של חברות אלה יהיה זהה למוקד ו-call יכול.
מפלאפון נמסר בתגובה: "בעקבות החרפת הרגולציה והצורך בהמשך ביצוע מהלכי התייעלות, נאלצנו לסיים התקשרות עם מוקדי שירות חיצוניים, בהם מוקד call יכול. פלאפון תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע לעובדי call יכול להשתלב במוקדי שירות אחרים במשק הישראלי".