שתף קטע נבחר

פלאפון: אי אפשר יותר לעבור מסלול בצ'אט

לקוחות התלוננו ל-ynet שנציגי החברה הפסיקו לתת בצ'אט שירות בנושאי בירור חשבוניות ומעברי מסלול, אלא רק בענייני תפעול מכשירים ופלאפון חו"ל. פלאפון: "מאז השקת התוכניות ללא הגבלה הושק איזור בשירות עצמי באתר"

רוצים לשנות מסלול/תוכנית/חבילה באמצעות נציג שירות צ'אט לייב של פלאפון? אלא אם יש ברשותכם מכונת זמן שתחזיר אתכם אחורה בזמן לתחילת יוני, לא תוכלו לעשות זאת יותר. החברה הפסיקה לאפשר מעבר מסלולים ובירור חשבוניות באמצעות נציגי הצ'אט.

 

 

בחברה טוענים שהשיקו אזור אישי באתר פלאפון שמאפשר בירורי חשבוניות באופן עצמאי - ללא צורך בנציג. אולם יש לקוחות רבים שמעוניינים לשוחח עם נציג ולא רוצים להתעסק בשירות עצמי, ביניהם הלקוחות שפנו ל-ynet. אחד הפונים התלונן על ביטול האופציה לעבור מסלול באמצעות שירות הצ'אט - שירות שכיום לא ניתן כלל באתר האינטרנט של פלאפון. הפונה השני ביקש לקבל מידע על חיובים לא ברורים - שוב, שירות שהעדיף לקבל על-ידי נציג שירות לקוחות, כדי שיוכל לשאול אותו שאלות. למרות שבירור חשבוניות ניתן לעשות כיום בשירות עצמי - את התהיות לגבי החשבונית אפשר להעלות הרי רק בפני נציג.

 

יוני, לקוח פלאפון סיפר ל-ynet: "במאי עברתי מסלול באמצעות נציג שירות לקוחות בצ'אט, אולם באמצע יוני, כשביקשתי לעבור למסלול ללא הגבלה ב-99 שקל, שכן הוא יחסוך לי 50 שקל בחודש, גיליתי שהאופציה הזאת בוטלה. אך פתאום הנציגה אומרת לי שהשירות בצ'אט הוא רק לחו"ל, תקלות ותפעול מכשירים, זה למרות שעד לפני מס' שבועות יכולתי לעבור מסלול בצא'ט - כך עשיתי וזה אפילו היה די נוח.

 

"הנציגה טענה שהם 'שיפרו את השירות' ומעבר המסלולים כבר לא נעשה דרך הצ'אט, כך שאתה חייב לצלוח את כל מסלולי הגיהנום של ההמתנה הבלתי פוסקת בטלפון. כשניסיתי, גם שירות מצב חשבון עדכני לא היה זמין באתר".

 

"המתנתי על הקו 50 דקות"

לקוח נוסף כתב ל-ynet: "כלקוח חברת פלאפון עד לאחרונה, פניתי לצ'אט שלהם באתר האינטרנט ובאמצעות האפליקציה של החברה, וביקשתי לקבל מידע הנוגע לשירות לקוחות בנוגע לחיובים. הנציג בצ'אט הודיע לי כי אין יותר שירות לקוחות בצ'אט אלא מעתה שירותי הצ'אט הם רק בנושאי פלאפון חו"ל ובנושאים טכניים של תקלות, כשמעתה לא ניתן שירות לקוחות סטנדרטי דרך הצ'אט.

 

"שירות הצ'אט של פלאפון כבר קיים להערכתי לפחות שנה ובחברת פלאפון מאד התהדרו בשירות הזה. כשפניתי טלפונית לחברה לפני ימים ספורים נאלצתי להמתין 50 דקות על הקו עד שנעניתי. אם פלאפון מקצצים עוד ועוד בשירות, וגם המוקד הטלפוני שלהם נסגר בשעות הערב המוקדמות, אז אין להם למעשה שום עדיפות על החברות החדשות. הם ממש לא נותנים שירות עודף". 

 

מפלאפון נמסר בתגובה: "שירות צ'ט לייב באתר פלאפון משרת אלפי לקוחות מדי חודש, בעיקר בנושאי סנכרון ותפעול מכשירים, וכן במתן מידע אודות שירותים כדוגמת פלאפון חו"ל. מאז השקת תוכניות האנלימיטד ולאור ריבוי הפניות למעברי מסלול, הושק מחדש איזור מאובטח באתר פלאפון המאפשר ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי לרבות פרטים על מצב חשבון. ניתן לבצע פעולות אלה גם באמצעות אפליקציית פלאפון און ליין בסמארטפון וכן באמצעות מערכת IVR אוטמטית ללא צורך בנציג".

 

עוד נמסר כי ניתן להצטרף לתוכנית האנלימיטד של 99 שקל ו-119 שקל גם באתר באיזור השירות עצמי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
פלאפון. הושק אזור מאובטח
צילום: מוטי קמחי
מומלצים